VŠTE:SA_N_AJL_2 English for logistics II - Informace o předmětu
SA_N_AJL_2 English for logistics II
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2019
- Rozsah
- 2/2/0. 6 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Libuše Turinská (přednášející)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Mgr. Věra Sládková (pomocník) - Garance
- Mgr. Daniel Raušer
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SA_N_AJL_2/S01: Rozvrh nebyl do ISu vložen. D. Raušer
- Předpoklady
- FORMA(P)
doporučené absolvování a úspěšné zakončení těchto předmětů: SA_N_AJL_1 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 10 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/10, pouze zareg.: 0/10 - Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je osvojení profesně zaměřených cizojazyčných dovedností a znalostí z oblasti dopravy a přepravy včetně gramatických pravidel na úrovni deskriptoru Společného evropského a referenčního rámce B2 ve všech produktivních a receptivních dovednostech. Po úspěšném absolvování předmětu student disponuje takovými vyjadřovacími prostředky, že dovede popsat odborně zaměřené situace, přesně postihne podstatu myšlenky nebo problému, je schopen se velmi dobře vyjadřovat jak v ústní, tak písemné komunikaci. Absolvent dokáže zaujmout stanovisko k dané problematice v rámci níže uvedených témat (viz Osnova níže). Pomocí relevantních jazykových prostředků je schopen vyjádřit poměrně detailně své názory a postoje, diskutuje o aktuálních událostech a trendech ve svém oboru a aplikuje své teoretické poznatky v praxi.
- Výstupy z učení
- Studenti budou po absolvování předmětu schopni:
- porozumět hlavním myšlenkám složitých textů týkajících se konkrétních i abstraktních témat;
- komunikovat a spolupracovat s ostatními za použití odpovídajícího stupně plynulosti a přesnosti;
- vnímat i složitější názorové linie, pokud je téma relativně dobře známé;
- aktivně se účastnit diskusí, včetně odborných diskuzí v oboru logistiky;
- vysvětlit své názory či stanoviska na konkrétní témata a zároveň uvést možné výhody i nevýhody různých možností;
- vytvořit jasné a podrobné písemné texty na široký tozsah témat; - Osnova
- 1) Plánování a zajištění dopravy a Možnosti dopravy.
- 2) Míry a rozměry.
- 3) Cenové nabídky.
- 4) Odesílání zboží a Označování.
- 5) Nakládání.
- 6) Poradenství pří odesílání.
- 7) Pokyny pro přepravu.
- 8) Skladování a Manipulační technika.
- 9) Části (oblasti) skladu.
- 10) Současné možnosti skladování.
- 11) Dokumentace a finance.
- 12) Pokyny pro dovoz. Způsoby plateb.
- 13) Opakování.
- Literatura
- povinná literatura
- GRUSSENDORF, M. English for Logistics, Student´s Book. Oxford: Oxford University Press, 2009. 94 s. ISBN 9780194579452.
- doporučená literatura
- MURPHY, R. English Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2004. 379 s. ISBN 3 125 3408405
- MASCULL, B. Business Vocabulary in Use Advanced. Cambridge: Cambrige University Press, 2004. 133 s. ISBN 978-0-521-5470-4
- LOWE, D. Dictionary of Transport and Logistics. London, GBR: Kogan Page Ltd., 2002. ProQuest ebrary. Web. 27 May 2015.
- Organizační formy výuky
- přednáška
seminář
cvičení - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kompetice
skupinová výuka - kooperace
skupinová výuka - kolaborace
kritické myšlení
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 10 Příprava na přednášky 13 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 13 Příprava na závěrečný test 40 Příprava na ústní prezentaci 10 Závěrečný test 18 Účast na přednáškách 26 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 26 Celkem: 156 0 - Metody hodnocení a jejich poměr
- test - závěrečný 70 %
prezentace 30 % - Podmínky testu
- Celková klasifikace předmětu pro studenty:
1) Denního studia
-body z~průběžného hodnocení: možno získat 0 - 30 bodů;
-body za test: možno získat 0 - 70 bodů;
-započteno=pouze po dosažení bodového součtu z~průběžného hodnocení a závěrečného testu v~rozmezí 70 – 100 bodů;
-možnost opakovat test: při dosažení bodového součtu v~rozmezí 30 - 69,99 bodů;
-nezapočteno: 0 - 29,99 bodů.
2) Kombinovaného studia
-body z~průběžného hodnocení: nevztahuje se;
-body za test: možno získat 0 - 100 bodů;
-započteno=pouze po získání 70-100 bodů ze závěrečného testu;
-možnost opakovat test: při dosažení 30 - 69,99 bodů;
-nezapočteno: zisk 0 - 69,99 bodů.
Závěrečný test zahrnuje otázky v~celé šíři úrovně B1 (nikoliv pouze z~učebnice)
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Pro studenty prezenční formy studia je na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, povinná 70% účast.
- Další komentáře
- Samoplátci SA_DP_LT_P_č.2.
- Statistika zápisu (léto 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/leto2019/SA_N_AJL_2