Theses on a related topic (having the same keywords):

perception, asociace regionalnich znacek, association of regional brands, regional brand sumava, vnimani, regionalni znacka sumava, znacka, regionalni znacka, regional brand, brand

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

1.
Kazdová, Aneta
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2016, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Analýza vnímání regionální značky | Theses on a related topic Display description

2.
Buštová, Anna
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2021, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Marketing)
Bachelor's thesis defence: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Theses on a related topic

3.
Davidová, Veronika
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2017, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Theses on a related topic

4.
Kopečná, Ludmila
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2017, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Theses on a related topic

5.
Stodolovská, Petra
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2017, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Theses on a related topic

6.
Zelenková, Dana
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2013, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management
Bachelor's thesis defence: Regionální značky jako nástroj komunikace obchodu | Theses on a related topic

7.
Čubová, Hana
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2016, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Hodnota vnímaná zákazníkem | Theses on a related topic

8.
Grammetbauerová, Markéta
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2022, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Business Economics / Business Economics
Bachelor's thesis defence: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Theses on a related topic

9.
Hajná, Michala
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2016, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Analýza řízení privátní značky v maloobchodě | Theses on a related topic

10.
Jankůjová, Natálie
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2017, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Theses on a related topic

11.
Kotrlíková, Lucie maiden name: Kotrsová
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2016, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Theses on a related topic

12.
Mácha, Michal
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2021, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Marketing)
Bachelor's thesis defence: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Theses on a related topic

13.
Marková, Ivana
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2013, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management
Bachelor's thesis defence: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Theses on a related topic

14.
Přílepek, Milan
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2017, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli | Theses on a related topic

15.
Štindlová, Jana
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2016, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku | Theses on a related topic

16.
Vitnerová, Michaela
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2018, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Theses on a related topic

17.
Zábavníková, Gabriela
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2021, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Účetnictví)
Bachelor's thesis defence: Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky | Theses on a related topic

18.
Azer, Filip
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2020, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Marketing)
Bachelor's thesis defence: Analýza využití značky | Theses on a related topic

19.
Forgáčová, Kateřina
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2014, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Theses on a related topic

20.
Housková, Markéta
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2021, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Cestovní ruch)
Bachelor's thesis defence: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Theses on a related topic

21.
Jirásková, Markéta
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2017, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Theses on a related topic

22.
Klumparová, Adéla
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2014, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Marketing)
Bachelor's thesis defence: Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí | Theses on a related topic

23.
Velíšková, Klára maiden name: Surmová
Faculty: Institute of Technology and Business in České Budějovice
Year: 2016, studies completed, degree conferred: Bc.
Programme/field: Economics and Management / Business Administration and Management (combination/specialization: Obchodní podnikání)
Bachelor's thesis defence: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Theses on a related topic