Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

marketingovy mix

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

201.
Štádlerová, Zuzana
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Zavedení nového výrobku a uvedení na trh firmy LR Health and Beauty Systems

202.
Tácha, Tomáš roz. Tácha
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve společnosti Billa s.r.o.

203.
Timr, Martin
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku

204.
Veselá, Barbora
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Tvorba reklamních kampaní reklamní agenturou

205.
Zajacová, Markéta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové řízení firmy Progress sportswear, s. r. o. a jeho inovace