Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
regionalni potravina, podpora prodeje. product, regional food, sales promotion., produkt, znacka, regionalni znacka, nakupni atmosfera, regional brand, brand, merchandising, shopping atmosphere, regionalni produkt, mechandising, regional productKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
151.
Škardová, Markéta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
152.
Škrabálková, Valentýna
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
153.
Štětinová, Marie roz. Stetinova
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Cestovní ruch)
Obhajoba bakalářské práce: Inovace nabídky produktů cestovního ruchu ve zvolené oblasti. | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Cestovní ruch)
Obhajoba bakalářské práce: Inovace nabídky produktů cestovního ruchu ve zvolené oblasti. | Práce na příbuzné téma
154.
Švehlová, Lucie
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
155.
Tomanová, Iveta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma
156.
Touchová, Kateřina
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
157.
Trojan, Jakub
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
158.
Ťuková, Karolína
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
159.
Tuscherová, Barbora
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
160.
Vacková, Ariana
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
161.
Vagalová, Nikola
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Finanční řízení a pojišťovnictví a bankovnictví)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Finanční řízení a pojišťovnictví a bankovnictví)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
162.
Vejrašková, Michaela
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
163.
Velíšková, Klára roz. Surmová
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
164.
Vitková, Pavla
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Zavádění nového výrobku/služby na trhu "Property a facility" | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Zavádění nového výrobku/služby na trhu "Property a facility" | Práce na příbuzné téma
165.
Vittek, David
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
166.
Vošalík, Pavel
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
167.
Vršecký, Jakub
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
168.
Zeman, Tomáš roz. Zeman
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
169.
Zimčíková, Michaela
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza markertingového mixu vybraného subjektu zaměřujícího se na služby i produkty | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza markertingového mixu vybraného subjektu zaměřujícího se na služby i produkty | Práce na příbuzné téma