Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

perception, regional food brand, vnimani, obchodni jednotka, znaceni regionalniho produktu, business unit, region, regionalni produkt, regional product

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

51.
Všetečková, Markéta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

52.
Zelenková, Dana
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Obhajoba bakalářské práce: Regionální značky jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma

53.
Zuntová, Veronika
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2024, studium probíhá
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Rozvoj cestovního ruchu v dané destinaci | Práce na příbuzné téma