Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
chovani spotrebitele a lokalni potraviny. product, consumer behaviour and local food., produkt, znacka, brand, regionalni produkt, regional productKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1.
Davidová, Veronika
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
2.
Kopečná, Ludmila
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
3.
Kotrlíková, Lucie roz. Kotrsová
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
4.
Stodolovská, Petra
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
5.
Jirásková, Markéta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
6.
Vitnerová, Michaela
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
7.
Buštová, Anna
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
8.
Grammetbauerová, Markéta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
9.
Hajná, Michala
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza řízení privátní značky v maloobchodě | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza řízení privátní značky v maloobchodě | Práce na příbuzné téma
10.
Janovcová, Lucie
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání regionální značky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání regionální značky | Práce na příbuzné téma
11.
Kazdová, Aneta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání regionální značky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání regionální značky | Práce na příbuzné téma
12.
Mácha, Michal
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
13.
Marková, Ivana
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
14.
Přílepek, Milan
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli | Práce na příbuzné téma
15.
Volfová, Anna
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci | Práce na příbuzné téma
16.
Zábavníková, Gabriela
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Účetnictví)
Obhajoba bakalářské práce: Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Účetnictví)
Obhajoba bakalářské práce: Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky | Práce na příbuzné téma
17.
Zelenková, Dana
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Obhajoba bakalářské práce: Regionální značky jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Obhajoba bakalářské práce: Regionální značky jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
18.
Adámková, Jana roz. Adámková
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
19.
Ambrožová, Michaela
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza markertingového mixu vybraného subjektu zaměřujícího se na služby i produkty | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza markertingového mixu vybraného subjektu zaměřujícího se na služby i produkty | Práce na příbuzné téma
20.
Azer, Filip
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza využití značky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza využití značky | Práce na příbuzné téma
21.
Baušová, Lucie
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Obhajoba diplomové práce: Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Obhajoba diplomové práce: Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh | Práce na příbuzné téma
22.
Běhavá, Lucie roz. Máchová
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného podniku | Práce na příbuzné téma
23.
Beneš, Lukáš
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza výsledků zavedení nového výrobku na trh | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza výsledků zavedení nového výrobku na trh | Práce na příbuzné téma
24.
Benešová, Marie roz. Chvátalová
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Dopravní technologie a spoje / Technologie dopravy a přepravy (kombinace/zaměření: Logistické technologie)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s. | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Dopravní technologie a spoje / Technologie dopravy a přepravy (kombinace/zaměření: Logistické technologie)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s. | Práce na příbuzné téma
25.
Bešta, Jiří
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného sportovního zařízení | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného sportovního zařízení | Práce na příbuzné téma
26.
Bilková, Leona
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Cestovní ruch)
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Cestovní ruch)
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt | Práce na příbuzné téma
27.
Boguschová, Michaela
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ČSOB | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ČSOB | Práce na příbuzné téma
28.
Cvik, Lukáš
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
29.
Čekalová, Žaneta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
30.
Čupitová, Iveta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu podniku Schindler, a. s. | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu podniku Schindler, a. s. | Práce na příbuzné téma
31.
Danielová, Lenka
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném výrobním podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném výrobním podniku | Práce na příbuzné téma
32.
Dao, Daniel
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
33.
Divoká, Šárka roz. Divoká
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
34.
Drabová, Soňa
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
35.
Drastíková, Monika
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
36.
Dundáčková, Tereza
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
37.
Dvořáková, Iveta roz. Dvořáková
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza nástrojů marketingového mixu VŠTE | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza nástrojů marketingového mixu VŠTE | Práce na příbuzné téma
38.
Dvořáková, Kateřina
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma
39.
Dvořáková, Zuzana
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix na trhu kosmetických produktů | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix na trhu kosmetických produktů | Práce na příbuzné téma
40.
Forgáčová, Kateřina
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
41.
Franková, Lucie
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
42.
Fuksová, Jarmila
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Komparace nabízených produktů vybraných jazykových agentur/škol se zřetelem na potřeby předem definovaného klienta | Práce na příbuzné téma
43.
Hák, Ondřej
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Osobní a rodinné finance - konkrétní analýza finančního plánu rodiny | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Osobní a rodinné finance - konkrétní analýza finančního plánu rodiny | Práce na příbuzné téma
44.
Hambergerová, Aneta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu | Práce na příbuzné téma
45.
Harazímová, Kristýna
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
46.
Heberleinová, Kristýna
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Internetový marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Internetový marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
47.
Hirsch, Pavel
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného sportovního zařízení | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraného sportovního zařízení | Práce na příbuzné téma
48.
Horká, Lenka
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
49.
Horníková, Nikola
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu firmy JTX | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu firmy JTX | Práce na příbuzné téma
50.
Housková, Markéta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Cestovní ruch)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Cestovní ruch)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma