Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
brand image, image znacky, marketing communications, znacka, marketingova komunikace, privatni znacka, brand, private brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1.
Hajná, Michala
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza řízení privátní značky v maloobchodě | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza řízení privátní značky v maloobchodě | Práce na příbuzné téma
2.
Azer, Filip
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza využití značky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza využití značky | Práce na příbuzné téma
3.
Buštová, Anna
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
4.
Forgáčová, Kateřina
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
5.
Grammetbauerová, Markéta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
6.
Housková, Markéta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Cestovní ruch)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Cestovní ruch)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
7.
Mácha, Michal
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání privátních značek na českém trhu | Práce na příbuzné téma
8.
Davidová, Veronika
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
9.
Frišman, Filip
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Formy podpory prodeje ve firmě Milwaukee PC USA | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Formy podpory prodeje ve firmě Milwaukee PC USA | Práce na příbuzné téma
10.
Jankůjová, Natálie
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
11.
Janovcová, Lucie
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání regionální značky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání regionální značky | Práce na příbuzné téma
12.
Kaskounová, Tereza
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace vybraného výrobního podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace vybraného výrobního podniku | Práce na příbuzné téma
13.
Kazdová, Aneta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání regionální značky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání regionální značky | Práce na příbuzné téma
14.
Keclík, Radek
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Obhajoba diplomové práce: Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Obhajoba diplomové práce: Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem | Práce na příbuzné téma
15.
Kochtová, Alžběta
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza stávající marketingové komunikace ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza stávající marketingové komunikace ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
16.
Kopečná, Ludmila
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
17.
Kotrlíková, Lucie roz. Kotrsová
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
18.
Kubešová, Kristýna
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Obhajoba diplomové práce: Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Obhajoba diplomové práce: Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
19.
Maroušková, Veronika
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce | Práce na příbuzné téma
20.
Nitsche, Michael
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb | Práce na příbuzné téma
21.
Petrů, Klára
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce | Práce na příbuzné téma
22.
Radinová, Kristýna
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybrané banky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybrané banky | Práce na příbuzné téma
23.
Stodolovská, Petra
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
24.
Velíšková, Klára roz. Surmová
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
25.
Vitnerová, Michaela
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
26.
Volfová, Anna
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci | Práce na příbuzné téma
27.
Zábavníková, Gabriela
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Účetnictví)
Obhajoba bakalářské práce: Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Účetnictví)
Obhajoba bakalářské práce: Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky | Práce na příbuzné téma
28.
Zelenková, Dana
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Obhajoba bakalářské práce: Regionální značky jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Obhajoba bakalářské práce: Regionální značky jako nástroj komunikace obchodu | Práce na příbuzné téma
29.
Ben Amer, Andrea roz. Šticová
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
30.
Bendová, Romana
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Stavitelství / Stavební management (kombinace/zaměření: Management)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Stavitelství / Stavební management (kombinace/zaměření: Management)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě | Práce na příbuzné téma
31.
Bilková, Leona
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Cestovní ruch)
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Cestovní ruch)
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt | Práce na příbuzné téma
32.
Bromová, Tereza
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
33.
Caska, Petr
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s. | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s. | Práce na příbuzné téma
34.
Coufal, Filip
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nových forem marketingu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nových forem marketingu | Práce na příbuzné téma
35.
Cvrkalová, Olga
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
36.
Čejková, Jana roz. Čejková
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových trendů marketingové komunikace společnosti D.I.M. spol. s.r.o. | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových trendů marketingové komunikace společnosti D.I.M. spol. s.r.o. | Práce na příbuzné téma
37.
Danielová, Lenka
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném výrobním podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybraném výrobním podniku | Práce na příbuzné téma
38.
Dóková, Zuzana
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Využití podpory prodeje k udržení pozice zvolené firmy na trhu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Využití podpory prodeje k udržení pozice zvolené firmy na trhu | Práce na příbuzné téma
39.
Dolénková, Denisa
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Obhajoba bakalářské práce: Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu | Práce na příbuzné téma
40.
Dražková, Lucie
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
41.
Dvořáková, Zuzana
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost. | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost. | Práce na příbuzné téma
42.
Ernekerová, Zdeňka roz. Jodlová
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Zhodnocení webových stránek firmy z hlediska naplnění komunikačního záměru | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Obhajoba bakalářské práce: Zhodnocení webových stránek firmy z hlediska naplnění komunikačního záměru | Práce na příbuzné téma
43.
Fejfárková, Eva
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Obhajoba diplomové práce: Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Obhajoba diplomové práce: Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem | Práce na příbuzné téma
44.
Filípek, Tomáš
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu | Práce na příbuzné téma
45.
Formanová, Kateřina
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky | Práce na příbuzné téma
46.
Garbaczová, Nicola
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
47.
Hájková, Kristýna
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma
48.
Hanzlíková, Simona
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku (kombinace/zaměření: Marketing)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu | Práce na příbuzné téma
49.
Havrlantová, Simona roz. Havrlantová
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Vypracování komunikační strategie ve vybrané firmě | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Vypracování komunikační strategie ve vybrané firmě | Práce na příbuzné téma
50.
Holíková, Gabriela
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma (kombinace/zaměření: Obchodní podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku | Práce na příbuzné téma