HARDINGHAM, Eileen, Jaromír VRBKA, Tomáš KLIEŠTIK a Jana KLIEŠTIKOVÁ. Will cognitive technology-driven automation lead to economic growth? Journal of Self-Governance and Management Economics. New York City, USA: Addleton Academic Publishers, roč. 6, č. 4, s. 13-18. ISSN 2329-4175. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Will cognitive technology-driven automation lead to economic growth?
Název česky Bude kognitivní technologicky řízená automatizace vést k ekonomickému růstu?
Autoři HARDINGHAM, Eileen (840 Spojené státy, garant), Jaromír VRBKA (203 Česká republika, domácí), Tomáš KLIEŠTIK (703 Slovensko) a Jana KLIEŠTIKOVÁ (703 Slovensko).
Vydání Journal of Self-Governance and Management Economics, New York City, USA, Addleton Academic Publishers, 2018, 2329-4175.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/18:00001402
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky kognitivní technologicky řízená automatizace; ekonomický růst
Klíčová slova anglicky cognitive technology-driven automation; economic growth
Štítky FIP_2, RIV18, SCOPUS
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 20. 2. 2019 11:43.
Anotace
This research synthesizes existing studies and investigates whether cognitive technology-driven automation leads to economic growth. Using and replicating data authors, performed analyses and made estimates regarding gross expenditure on R&D as of GDP, adoption of specific artificial intelligence use cases (by category), impact of technologies on the IT department, and key concerns associated with AIbased customer service.
Anotace česky
Tento výzkum syntetizuje stávající studie a zkoumá, zda kognitivní technologicky řízená automatizace vede k ekonomickému růstu. Používá a replikuje data autorů, provádí analýzy a provádí odhady hrubých výdajů na výzkum a vývoj s ohledem na HDP, přijetí konkrétních případů využití umělé inteligence (podle kategorie), dopad technologií na oddělení IT a klíčové obavy spojené s zákaznickým servisem založeným na umělé inteligenci.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 19:59