2012
Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium
STUCHLÝ, JaroslavZákladní údaje
Originální název
Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium
Autoři
STUCHLÝ, Jaroslav
Vydání
1. vyd. České Budějovice, 97 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-022-9
Změněno: 11. 2. 2015 13:04, Bc. Kamila Skubýová
Anotace
V originále
Tato učební opora je určena studentům kombinovaného studia. Je koncipována jako studijní pomůcka pro předmět MAV Marketingový výzkum. Nahrazuje přednášky J. Stuchlý: MAV a doplňuje učební texty Ezrová (2003) a Malý (2006). Shrnutí cílů a obsahu opory. Text je orientován na čtenáře, tj. na studenta daného předmětu. V opoře najdete k základním okruhům (tématům) studia klíčové pojmy, cíle, výklad, studijní materiály, kontrolní otázky a úkoly, náměty k zamyšlení a diskuzi a klíč k řešení položených otázek.