2012
Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium
STUCHLÝ, JaroslavBasic information
Original name
Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium
Authors
STUCHLÝ, Jaroslav
Edition
1. vyd. České Budějovice, 97 pp. 2012
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-7468-022-9
Changed: 11/2/2015 13:04, Bc. Kamila Skubýová
Abstract
V originále
Tato učební opora je určena studentům kombinovaného studia. Je koncipována jako studijní pomůcka pro předmět MAV Marketingový výzkum. Nahrazuje přednášky J. Stuchlý: MAV a doplňuje učební texty Ezrová (2003) a Malý (2006). Shrnutí cílů a obsahu opory. Text je orientován na čtenáře, tj. na studenta daného předmětu. V opoře najdete k základním okruhům (tématům) studia klíčové pojmy, cíle, výklad, studijní materiály, kontrolní otázky a úkoly, náměty k zamyšlení a diskuzi a klíč k řešení položených otázek.