D 2011

Consumer Perception of Private Label Brands in the Czech Republic

MULAČ, Petr a Věra MULAČOVÁ

Základní údaje

Originální název

Consumer Perception of Private Label Brands in the Czech Republic

Název česky

Privátní značky a jejich vnímání spotřebiteli v České republice

Autoři

MULAČ, Petr a Věra MULAČOVÁ

Vydání

České Budějovice, Market Failure – the Role of Government and Enterprise Economy, 21 s. 2011

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87278-65-9

Klíčová slova česky

privátní značka; maloobchod; spotřebitel

Klíčová slova anglicky

private labels; retail; consumer

Štítky

Změněno: 21. 12. 2011 12:09, Mgr. Michaela Votavová

Anotace

V originále

Very tough fight for customers in retail trade is reflected by strong growth in the number of products sold under private labels that are currently becoming an important factor in business competitiveness. These are brands that are produced and offered by retail under its own name or brand. Range of retail brands is very extensive. While in the past, they were offered primarily as a low cost alternative to national and international brands, nowadays, these products have been competing with them at a higher price level as a so-called standard or premium private label. Aim of this paper is to analyze and discuss the relationship of Czech consumers to these private brands

Česky

Příspěvek se zabývá rostoucím významem privátních značek a jejich využíváním v současném konkurenčním prostředí českého maloobchodu. Poukazuje na trendy v rozvoji privátních značek v obchodních řetězcích a zdůrazňuje jejich specifickou roli jako nástroje konkurenceschopnosti. V další části příspěvek seznamuje s dílčími výsledky analýzy vnímání privátních značek českými spotřebiteli, která vychází z provedeného dotazníkového šetření 450 respondentů, které proběhlo na podzim roku 2010. Cílem příspěvku je analyzovat a diskutovat vztah českých spotřebitelů k těmto privátním značkám.

Přiložené soubory

MF_-_Consumer_Perception_of_Private_Label_Brands.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru