Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2019

    1. KRASNOKUTSKA, Natalia, Olena V. KRUHLOVA, Victoria KOZUB a Petra MARTÍŠKOVÁ. Transparency of the enterprise: From theory to practice of evaluation (on the example of retail networks). Economic Annals-XXI. Kyiv, Ukraine: Institute of Society Transformation, XXI/2019, 1-2, s. 58 - 62. ISSN 1728-6220. doi:10.21003/ea.V175-10. 2019.

    2018

    1. SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ, Roman ŠVEC a Michaela KOUBKOVÁ. Faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví pro stanovení profilu cílového segmentu internetového bankovnictví. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 4, s. 115-121. ISSN 1339-3189. 2018.

    2017

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. E-shops and customer feedback: experience by Czech B2C customers. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 10, č. 1, s. 72-83. ISSN 1805-9112. 2017.
    2. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Veronika HUMLEROVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. NOVÝ ZPŮSOB OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ V PODOBĚ „GDPR“ OČIMA VEŘEJNOSTI. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 1-11. ISSN 1339-3189. 2017.
    3. ŠVEC, Roman a Petra MARTÍŠKOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU POTRAVINÁŘSKÝCH PRODEJEN. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 3, s. 128-138. ISSN 1339-3189. 2017.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 18. 4. 2024 02:55