Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2019

    1. NÁHLÍK, Tomáš. STUDENTS APPROACH TO THE HOMEWORK FROM THE SUBJECT EXPERIMENTAL METHODS. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Inted 2019 PROCEEDINGS. INTED2019 Proceedings. Španělsko: IATED Academy. s. 4145-4149. ISBN 978-84-09-08619-1. 2019.
      Název česky: Přístup k vypracování domácích úkolů z předmětu Experimentální metody
      RIV/75081431:_____/19:00001799 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Náhlík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Experimental methods; protocols; evaluation; homework
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 3. 9. 2020 12:17.
    2. NÁHLÍK, Tomáš. USING OCTAVE AS A SIMULATION ENVIRONMENT FOR TEACHING WAVES. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Inted 2019 PROCEEDINGS. INTED2019 Proceedings. Španělsko: IATED Academy. s. 4127-4133. ISBN 978-84-09-08619-1. 2019.
      Název česky: Využití OCTAVE jako simulačního prostředí pro výuku vlnění
      RIV/75081431:_____/19:00001800 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Náhlík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Waves; oscillations; simulation; teaching
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 3. 9. 2020 12:33.

    2018

    1. NÁHLÍK, Tomáš a Ivo OPRŠAL. USING OF EXPERIMENTS DURING THE LECTURE OF PHYSICS ON UNIVERSITY. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. EDULEARN18 PROCEEDINGS. EDULEAR18 Proceedings. Španělsko: IATED Academy. s. 6301-6310. ISBN 978-84-09-02709-5. 2018.
      Název česky: Využítí experimentů při vyučování fyziky na vysoké škole
      RIV/75081431:_____/18:00001765 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Náhlík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Opršal, Ivo (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Experiment; Physics; Support; Frontal Instruction; Understanding Difficulties
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 8. 6. 2020 15:29.
Zobrazeno: 20. 4. 2024 03:11