Information System VŠTE

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2018

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC, Marie SLABÁ and Jana ŘÍHOVÁ. Vnímaná citlivost vybraných osobních údajů: údaje o sociokulturních faktorech a osobní ekonomické situaci (Perceived sensitivity of selected personal data: socio-cultural data and personal economic situation data). Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, vol. 6, No 4, p. 95-103. ISSN 1339-3189.
      Name (in English): Perceived sensitivity of selected personal data: socio-cultural data and personal economic situation data
      Czech. Slovakia.
      Keywords in English: socio-cultural factors; personal economic data; sensitive personal data

      Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 6/8/2018 11:53.

    2017

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra and Roman ŠVEC. E-shops and customer feedback: experience by Czech B2C customers. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2017, vol. 10, No 1, p. 72-83. ISSN 1805-9112.
      Name in Czech: E-shopy a zákaznická zpětná vazba: zkušenosti českých B2C zákazníků
      Management, administration and clerical work. English. Czech Republic.
      Keywords in English: e-shops; Czech B2C customers; customer feedback; reply to customer feedback

      Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 18/4/2018 08:28.
    2. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Veronika HUMLEROVÁ and Antónia ŠTENSOVÁ. NOVÝ ZPŮSOB OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ V PODOBĚ „GDPR“ OČIMA VEŘEJNOSTI (NEW WAY OF DATA PROTECTION IN THE FORM OF„GDPR“ FROM THE POINT OF VIEW OF THE PUBLIC). Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, vol. 5, No 6, p. 1-11. ISSN 1339-3189.
      Name (in English): NEW WAY OF DATA PROTECTION IN THE FORM OF„GDPR“ FROM THE POINT OF VIEW OF THE PUBLIC
      Economics. Czech. Slovakia.
      Keywords in English: GDPR; General Data Protection Regulation; content analysis of opinions

      Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 17/4/2018 15:32.
    3. MARTÍŠKOVÁ, Petra. PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM (PERSONIFICATION OF THE PRODUCT AS A WAY TO ESTABLISH MORE AUTHENTIC RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS). Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, vol. 5, No 3, p. 55-71. ISSN 1339-3189.
      Name (in English): PERSONIFICATION OF THE PRODUCT AS A WAY TO ESTABLISH MORE AUTHENTIC RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS
      Economics. Czech. Slovakia.
      Keywords in English: personification; marketing communication campaign; CRM; Facebook; YouTube; Instagram; Fidorka biscuit; Mondelez International

      Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 17/4/2018 15:28.
Displayed: 4/5/2024 22:40