Stanovení výstupních znalostí a dovedností, výukových metod, studijní zátěže a popsání způsobu a podmínek hodnocení předmětů BET_1, BET_2, PAR, POS_1, POS_2, POS_3, POS_4, PTV, TZB_1 a TZB_2 (Setting of output knowledge and acquirements, teaching methods, study workload and description of method and conditions of object evaluation BET_1, BET_2, PAR, POS_1, POS_2, POS_3, POS_4, PTV, TZB_1 a TZB_2.)
GALKO, Radim. Stanovení výstupních znalostí a dovedností, výukových metod, studijní zátěže a popsání způsobu a podmínek hodnocení předmětů BET_1, BET_2, PAR, POS_1, POS_2, POS_3, POS_4, PTV, TZB_1 a TZB_2 (Setting of output knowledge and acquirements, teaching methods, study workload and description of method and conditions of object evaluation BET_1, BET_2, PAR, POS_1, POS_2, POS_3, POS_4, PTV, TZB_1 a TZB_2.). In Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, p. nestránkováno, 10 pp. ISBN 978-80-7468-053-3.
Name (in English): Setting of output knowledge and acquirements, teaching methods, study workload and description of method and conditions of object evaluation BET_1, BET_2, PAR, POS_1, POS_2, POS_3, POS_4, PTV, TZB_1 a TZB_2.
Pedagogy and education. Czech. Czech Republic.
Keywords in English: knowledge, acquirements; teaching methods; study workload; assessment method; assessment conditions
Changed by: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Changed: 14/2/2013 10:23.