Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2018

    1. SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ, Roman ŠVEC a Michaela KOUBKOVÁ. Faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví pro stanovení profilu cílového segmentu internetového bankovnictví. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 4, s. 115-121. ISSN 1339-3189. 2018.
      Název anglicky: Factors influencing the use of internet banking to determine the profile of the target segment of internet banking
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: internet banking; factors influencing use of internet banking; customer

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:35.
    2. ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ a Michaela KOUBKOVÁ. PREFERENCE RODIN S DĚTMI PŘI VÝBĚRU AKTIVIT A ATRAKTIVIT CESTOVNÍHO RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 2, s. 1-13, 14 s. ISSN 1339-3189. 2018.
      Název anglicky: PREFERENCES OF FAMILIES WITH CHILDREN IN THE SELECTION OF ATTRACTIVENESS IN TOURISM
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: preference; family; tourism; factors

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:42.
    3. ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ, Marie SLABÁ a Valentýna ŠKRABÁLKOVÁ. Preference seniorů na trhu cestovního ruchu. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 4, s. 104-114. ISSN 1339-3189. 2018.
      Název anglicky: Seniors' preferences in the tourism market
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: senior tourism market; seniors’ preferences; seniors’ travelling

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:45.
    4. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. REKLAMA KOLEM NÁS POHLEDEM PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 2, s. 91-103. ISSN 1339-3189. 2018.
      Název anglicky: ADVERTISING AROUND US FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; advertising as a source of information; advertising saturation; irritation of the placement of advertising messages; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:53.
    5. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC, Marie SLABÁ a Jana ŘÍHOVÁ. Vnímaná citlivost vybraných osobních údajů: údaje o sociokulturních faktorech a osobní ekonomické situaci. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 4, s. 95-103. ISSN 1339-3189. 2018.
      Název anglicky: Perceived sensitivity of selected personal data: socio-cultural data and personal economic situation data
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: socio-cultural factors; personal economic data; sensitive personal data

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:53.

    2017

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. E-shops and customer feedback: experience by Czech B2C customers. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 10, č. 1, s. 72-83. ISSN 1805-9112. 2017.
      Název česky: E-shopy a zákaznická zpětná vazba: zkušenosti českých B2C zákazníků
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-shops; Czech B2C customers; customer feedback; reply to customer feedback

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:28.
    2. HUMLEROVÁ, Veronika a Petra MARTÍŠKOVÁ. EVALUACE KARIÉRNÍCH KOTEV STUDENTŮ BAKALÁŘSKÉHO STUDIA EKONOMICKÉHO ZAMĚŘENÍ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 39-44. ISSN 1339-3189. 2017.
      Název anglicky: AN EVALUATION OF CAREER ANCHORS OF BBA STUDENTS IN BUSINESS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: career planning; career anchors; individual career management; self-management

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:27.
    3. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. KONTROVERZNÍ TÉMATA V REKLAMĚ Z POHLEDU PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 12-23. ISSN 1339-3189. 2017.
      Název anglicky: CONTROVERSIAL TOPICS IN ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; controversial topics in advertising; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:40.
    4. ŠVEC, Roman, Veronika HUMLEROVÁ a Petra MARTÍŠKOVÁ. MOTIVACE PRACOVNÍKŮ V CESTOVNÍM RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 84-96. ISSN 1339-3189. 2017.
      Název anglicky: MOTIVACE PRACOVNÍKŮ V CESTOVNÍM RUCHU
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: accommodation facility; preference; questioning

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:53.
    5. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Veronika HUMLEROVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. NOVÝ ZPŮSOB OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ V PODOBĚ „GDPR“ OČIMA VEŘEJNOSTI. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 1-11. ISSN 1339-3189. 2017.
      Název anglicky: NEW WAY OF DATA PROTECTION IN THE FORM OF„GDPR“ FROM THE POINT OF VIEW OF THE PUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: GDPR; General Data Protection Regulation; content analysis of opinions

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:32.
    6. MARTÍŠKOVÁ, Petra. PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 3, s. 55-71. ISSN 1339-3189. 2017.
      Název anglicky: PERSONIFICATION OF THE PRODUCT AS A WAY TO ESTABLISH MORE AUTHENTIC RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: personification; marketing communication campaign; CRM; Facebook; YouTube; Instagram; Fidorka biscuit; Mondelez International

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:28.
    7. ŠVEC, Roman a Petra MARTÍŠKOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU POTRAVINÁŘSKÝCH PRODEJEN. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 3, s. 128-138. ISSN 1339-3189. 2017.
      Název anglicky: CUSTOMER PREFERENCES WHEN CHOOSING A FOOD STORE
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: customer preferences; choice of retail store; food store; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:02.
    8. ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ A JEJICH VZAH K PR FIREM. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 97-112. ISSN 1339-3189. 2017.
      Název anglicky: CUSTOMER 'S PREFERENTIES IN SELECTION OF ACCOMMODATION ESTABLISHMENTS AND THEIR RELATIONSHIP TO THE COMPANY PR
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: accommodation; preference; questioning

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:01.
    9. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. SPOLEČENSKÁ ROLE REKLAMY OČIMA PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 3, s. 72-85. ISSN 1339-3189. 2017.
      Název anglicky: SOCIAL ROLE OF ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; social role of advertising; full time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 14:33.
    10. SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189. 2017.
      Název anglicky: BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.

    2015

    1. TIŠLEROVÁ, Kamila. Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce. Ekonomické listy. roč. 6(1), 14-33. ISSN 1804-4166. 2015.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:09.

    2013

    1. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Stanislav MARTINÁT, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Zuzana BALOUNOVÁ, White BARAVALLE a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, roč.21, č.1, s. 25-40. ISSN 1210-8812. 2013.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:35.
    2. SLABÁ, Marie. Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 6, č. 2, s. 143-151. ISSN 1805-9112. 2013.
      Název anglicky: Analysis of Key Stakeholder Groups of Commer- cial Entities in the Czech Republic
      RIV/75081431:_____/13:00000362 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder identiffication; enterprises

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 4. 2014 10:48.
    3. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3. 2013.
      Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.
    4. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4. 2013.
      Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
      RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.
    5. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0. 2013.
      Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.
    6. SLABÁ, Marie. Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoivcích, Neuveden, č. 1, s. 140-157. ISSN 1802-503X. 2013.
      Název anglicky: Evaluation of Pre-Research of Key Stakeholder Groups of Universities
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; Stakeholder Circle Methodology; university; marketing communication

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 24. 10. 2013 14:06.

    2012

    1. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. In Modern and current trends in the public sector research. ISBN 978-80-210-5715-9. 2012.
      Název česky: Analýza stakeholderů veřejných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder, public university; analysis of stakeholders, basic groups of stakeholders of public universities
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:15.
    2. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 269-277. ISBN 978-80-210-5822-4. 2012.
      Název česky: Analýza stakeholderů na veřejných vysokých školách
      RIV/75081431:_____/12:00000398 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; public university; analysis of stakeholders; basic groups of stakeholders of public universities

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:31.
    3. SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. s. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6. 2012.
      Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
      Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
      Ekonomie. němčina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.
    4. SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5. 2012.
      Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.
    5. SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o. s. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6. 2012.
      Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.
    6. TIŠLEROVÁ, Kamila. What are the advantages of Internet shopping as perceived by customers? ACC Journal. roč. 18 (2), s. 188–195. ISSN 1803-9782. 2012.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:10.
    7. TIŠLEROVÁ, Kamila. Who Are the Customers Sharing Knowledge in Terms of Internet Shopping? In Cegarra, J. G. (ed.) Proceedings of the 13th European Conference on Knowledge Management. Spain, Academic Publishing: Universidad Politécnica de Cartagena. s. 1186-91. ISBN 978-1-908272-63-8. 2012.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:27.

    2011

    1. SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4. 2011.
      Název česky: Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing communication; electronic communication; Internet; university

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.
    2. TIŠLEROVÁ, Kamila a Marta ŽAMBOCHOVÁ. Marketing segmentation of students willing to study abroad based on cluster analysis. World Academy of Science, Engineering and Technology. roč. 7 (77), s. 795-799. ISSN 2010-376X. 2011.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:12.
    3. KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6. 2011.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 12:14.

    2010

    1. SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre. s. 296-313. ISBN 978-960-9416-03-0. 2010.
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; educational institution; internet; turbulence

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:34.
    2. SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica. s. 84-92. ISBN 978-80-245-1750-6. 2010.
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:35.
Zobrazeno: 29. 3. 2024 15:50