Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

    1. VÍTEK, Martin a Karolína MIKULOVÁ. Marketing communication of a business subject on the consumer electronics market during covid-19 pandemic. Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE ČB, 2022, roč. 15/2022, č. 1, s. 68-81. ISSN 1805-9112.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002334 Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný). angličtina. Česká republika.
      Vítek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mikulová, Karolína (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: marketing communication; e-shop; consumer electronics market; online marketing; online marketing communication tools; Covid19

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 25. 5. 2022 08:30.
    2. SAGAPOVA, Nikola, Roman BUCHTELE a Radim DUŠEK. The Fashion Industry and its Problematic Consequences in the Green Marketing Era a Review. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. SHS Web of Conferences, Volume 135 (2022): "International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2022, s. nestránkováno, 6 s. ISSN 2261-2424.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: green marketing; fashion industry; environment; sustainability; CSR
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 1. 7. 2022 09:20.

    2021

    1. FERNANDES LUZ, Fernanda Giffoni, Ladislav ROZENSKÝ, Zdeněk VRBA, Justin Michael HANSEN, Jan LÍPA, Josef DOLISTA, Martin VÍTEK a Marcus César Avezum ALVES DE CASTRO. Assessment of municipal waste management systems using performance indicators to analyze recycling capacity the case study of Corumbataí basin, São Paulo state, Brazil. Waste Forum. Praha, Česká Republika: Czech Environment Management Center, 2021, roč. 2021, č. 2, s. 61-77. ISSN 1804-0195.
      URL
      RIV/75081431:_____/21:00002199 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Fernandes Luz, Fernanda Giffoni (garant) -- Vítek, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Informal sector; Municipal waste management; Recycling; Waste indicators

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 16. 11. 2021 09:05.
    2. KONEČNÝ, Michal, Róbert VILÁGI, Yaroslava KOSTIUK a Zuzana JAKUBOVÁ. Importance of Monitoring the Changes in Management in Virtual World of Internet and Social Networks in the Era of Web 2.0. 1. vyd. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave, Vydavateľstvo EKONÓM, 2021, 225 s. ISBN 978-80-225-4858-8.
      URL
      RIV/75081431:_____/21:00002330 Účelové publikace. angličtina. Slovensko.
      Konečný, Michal (703 Slovensko, garant, domácí) -- Kostiuk, Yaroslava (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: management; social networks; web 2.0

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 23. 5. 2022 14:46.

    2018

    1. JAMBAL, Tsolmon, Lenka LIŽBETINOVÁ a Jaroslav STUCHLÝ. ATTITUDES OF SOUTH BOHEMIAN CUSTOMERS TO FORMS AND SET LOYALTY PROGRAM CONDITIONS. Online. In prof. Ing. Tomas Kliestik, Ph.D. GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES. 1st ed. Žilina: ZU – UNIVERSITY OF ZILINA, Faculty of Operation and Economics of Transport and Communications, Department of Economics, 2018, s. 570 - 576, 2926 s. ISBN 978-80-8154-249-7.
      URL
      RIV/75081431:_____/18:00002164 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Jambal, Tsolmon (496 Mongolsko, garant, domácí) -- Ližbetinová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Stuchlý, Jaroslav (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: loyalty program; customer; customer preferences marketing; QUALITY; IMPACT
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 14. 10. 2021 14:02.
    2. LIŽBETINOVÁ, Lenka, Tsolmon JAMBAL a Jaroslav STUCHLÝ. LOYALTY PROGRAMS FROM A CUSTOMER’S PERSPECTIVE IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA. Online. In prof. Ing. Tomas Kliestik, Ph.D. Proceedings of 18th International Scientific Conference Globalization and Its Socio-Economic Consequences (Part II. – Behavioural Economics), Rajecké Teplice, 10. – 11. října 2018. 1st ed. Žilina: ZU – UNIVERSITY OF ZILINA, Faculty of Operation and Economics of Transport and Communications, Department of Economics, 2018, s. 673 - 680, 2926 s. ISBN 978-80-8154-249-7.
      URL
      RIV/75081431:_____/18:00002165 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Ližbetinová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Jambal, Tsolmon (496 Mongolsko, domácí) -- Stuchlý, Jaroslav (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: loyalty program; customer; customer preferences; marketing; QUALITY
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 14. 10. 2021 14:20.
Zobrazeno: 23. 5. 2024 22:04