Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

    1. SAGAPOVA, Nikola, Radim DUŠEK a Petra PÁRTLOVÁ. Marketing Communication and Reputation Building of Leading European Oil and Gas Companies on Instagram. Energies. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 15/2022, č. 22, s. 2-14, 8683 s. ISSN 1996-1073.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002461 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Sagapova, Nikola (203 Česká republika, domácí) -- Dušek, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: oil; gas; companies; energy; climate; crisis; reputation; marketing communication; social media

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 22. 3. 2023 20:51.
    2. SAGAPOVA, Nikola. THE BIOPLASTICS MARKETING COMMUNICATION ON SOCIAL MEDIA: PROMOTING SUSTAINABILITY DELIVERED BY INNOVATIVE MATERIALS AND PRODUCTS. Online. In Michael Fafílek. Conference Proceedings DOKBAT 2022 - 18th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. 1. vyd. Zlín, Czech Republic: Tomas Bata University in Zlín, 2022, s. 345-359. ISBN 978-80-7678-101-6.
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: bioplastics; marketing; communication; sustainability; social media; CSR
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 8. 12. 2022 11:38.
Zobrazeno: 23. 5. 2024 10:04