-
MARŠÍK, Martin. Využití optimalizačního ekonometrického modelu při strategii řízení MHD v Českých Budějovicích. In Hradecké ekonomické dny 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, s. 206-213. ISBN 978-80-7435-367-3.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/23761/cs
-
KMECOVÁ, Iveta a Ladislav ŠOLC. Analýza a hodnotenie príčin v neprospievanie žiakov. In VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2013, s. 330-337. ISBN 978-80-7248-901-5.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/23082/cs
-
MARŠÍK, Martin a Kristina KABOURKOVÁ. Činnost Vojtěcha Lanny z pohledu citátů Tomáše G. Masaryka. PEM. Ostrava: Academia Economia, s.r.o., 2013, č. 3, s. 96-98. ISSN 1211-6378.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21922/cs
-
ŠOLC, Ladislav. Péče o klíčové zákazníky v prodeji a marketingu. In VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2013, s. 440-444. ISBN 978-80-7248-901-5.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/23083/cs
-
KMECOVÁ, Iveta a Ladislav ŠOLC. Prieskum zistenia názorov žiakov na motiváciu v učení. In VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2013, s. 323-329. ISBN 978-80-7248-901-5.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/23081/cs
-
POLANECKÝ, Lukáš. Řízení zásob. In Rudolf Kampf, Ondrej Stopka. Logi 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, s. 492-497. ISBN 978-80-7468-059-5.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/22902/cs
-
MARŠÍK, Martin. Tvorba jízdních řádů v dopravním podniku města Českých Budějovic a.s. In Rudolf Kampf, Ondrej Stopka. Logi 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, s. 305-310.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/22904/cs
-
KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN a Ladislav ŠOLC. Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti. In Rudolf Kampf, Ondrej Stopka. Logi 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, s. 219-231. ISBN 978-80-7468-059-5.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/22901/cs
2014
2013
Zobrazeno: 22. 12. 2024 17:08