Filter publications

    2014

    1. MARŠÍK, Martin. Využití optimalizačního ekonometrického modelu při strategii řízení MHD v Českých Budějovicích (Use of optimalization econometric model for strategy of management of public transport in Czech Budejovice). In Hradecké ekonomické dny 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, p. 206-213. ISBN 978-80-7435-367-3.

    2013

    1. KMECOVÁ, Iveta and Ladislav ŠOLC. Analýza a hodnotenie príčin v neprospievanie žiakov (Analysis and evaluation of the causes of students ’ failures in learning). In VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2013, p. 330-337. ISBN 978-80-7248-901-5.
    2. MARŠÍK, Martin and Kristina KABOURKOVÁ. Činnost Vojtěcha Lanny z pohledu citátů Tomáše G. Masaryka (Activities of Vojtěch Lanna from the perspective of Tomáš G. Masaryk´s quotes). PEM. Ostrava: Academia Economia, s.r.o., 2013, No 3, p. 96-98. ISSN 1211-6378.
    3. ŠOLC, Ladislav. Péče o klíčové zákazníky v prodeji a marketingu (Caring for key customers in sales and marketing). In VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2013, p. 440-444. ISBN 978-80-7248-901-5.
    4. KMECOVÁ, Iveta and Ladislav ŠOLC. Prieskum zistenia názorov žiakov na motiváciu v učení (Survey – Students’ opinions about motivation in learning). In VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2013, p. 323-329. ISBN 978-80-7248-901-5.
    5. POLANECKÝ, Lukáš. Řízení zásob (Inventory management). In Rudolf Kampf, Ondrej Stopka. Logi 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, p. 492-497. ISBN 978-80-7468-059-5.
    6. MARŠÍK, Martin. Tvorba jízdních řádů v dopravním podniku města Českých Budějovic a.s. (Process of making timetables in company ,,dopravní podnik města Českých Budějovic a.s.“). In Rudolf Kampf, Ondrej Stopka. Logi 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, p. 305-310.
    7. KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLC. Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti (The application of the means of marketing mix in business company). In Rudolf Kampf, Ondrej Stopka. Logi 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, p. 219-231. ISBN 978-80-7468-059-5.
Display details
Displayed: 27/12/2024 23:29