Filter publications

    2013

    1. CAHA, Zdeněk. Fachhochschulen a jejich role v rámci švýcarského vysokoškolského systému (The fachhochschulen und their role within the swiss higher education system). In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, p. 2087-2091. ISBN 978-80-87952-00-9.
    2. CAHA, Zdeněk. FH sektor v Rakousku: jeho specifické rysy a komponenty reflektující potřeby praxe (The FH Sector in Austria: Its Specific Features and Components that Reflect the Needs of the Economy). Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, p. 314-325. ISBN 978-83-61401-88-9.
    3. PALMOVÁ, Jana. Jména a názvy v autobiografických dίlech Thomase Bernharda jako znak charakteristiky (Character and chapter names in Bernhard´s autobiographical works as a feature of different characteristics). Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, p. 108-115. ISBN 978-83-61401-88-9.
    4. CAHOVÁ, Olga. Mezinárodní zkoušky jako motivační nástroj pro rozvoj jazykového vzdělávání ve vztahu k firemnímu sektoru (The International Exams as a Motivational Instrument for the Development of Language Learning in Relation to the Corporate Sector). Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, p. 269-276. ISBN 978-83-61401-88-9.
    5. JAROLÍMOVÁ, Helena. Moderní pojetí metod ve vyučování cizích jazyků (Modern Perception of Methods in Foreign Languages Teaching). Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, p. 213-219. ISBN 978-83-61401-88-9.
    6. CAHA, Zdeněk. Pozice absolventů profesně zaměřených vysokých škol - absolventů Fachhochschulen v Rakousku (The Status of the University of Applied Sciences Graduates – Graduates of the Fachhochschulen in Austria). Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, p. 254-262. ISBN 978-83-61401-88-9.
    7. PALMOVÁ, Jana. Převrácená polarita v autobiografických dίlech Thomase Bernharda (Overturned polarity in Bernhard´s autobiographical works). Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, p. 95-101. ISBN 978-83-61401-88-9.
    8. JAROLÍMOVÁ, Helena. Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků. (Reflecion of Electronic Testing Experience in Foreign Languages.). In E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. 1. vyd. České Budějovice: Tribun EU s. r. o., 2013, p. 31-33. ISBN 978-80-263-0358-9.
    9. HRUŠKOVÁ, Lenka. Úroveň cizojazyčných řečových dovedností v počáteční výuce (The level of foreign language speaking skills in teaching pupils of an early age). Online. In Cudzie jazyky a kultúry : sborník příspěvků. 1. vyd. Nitra: PF UKF Nitra, 2013, p. 81-88. ISBN 978-80-558-0462-0.
    10. HRUŠKOVÁ, Lenka. Výskum profesijnej orientácie cudzojazyčnej výučby (Research on Professional Focus of Foreign Language Teaching). In Intervencia v učení sa cudziemu jazyku. 1. vyd. Praha: Verbum, o.s., 2013, p. 235-241. ISBN 978-80-87800-04-1.
    11. CAHA, Zdeněk. Výuková aktivita " powerpointová prezentace" v rámci předmětu odborný cizí jazyk na vysoké škole (The teaching activity “powerpoint presentation“ within the subject professionally/vocationally oriented foreign language at university). In Jiří Kohoutek. Aktuální trendy v jazykovém vzdělávání: Teorie a praxe 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Kolín: ARC-VŠPSV, 2013, p. 11-16. ISBN 978-80-86879-39-0.

    2012

    1. CAHA, Zdeněk. Základní principy akreditace v rakouském sektoru Fachhochschulen (Fundamental Principles of Accreditation in Austrian Fachhochschulen Sector). AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. České Budějovice: VŠERS, 2012, roč. 9, No 1, p. 176-178. ISSN 1214-4967.
Display details
Displayed: 22/12/2024 10:11