Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. KONEČNÝ, Michal, Yaroslava KOSTIUK, Kristián KALAMEN a Zuzana DZILSKÁ. ONLINE REPUTATION OF AI AND ML SUPPLY CHAIN FIRMS & SOLUTIONS: AN EMPIRICAL STUDY. Online. In Douček P., Sonntag, M., Nedomová, L. IDIMT 2024: Changes to ICT, Management, and Business Processes through AI - 32nd Interdisciplinary Information Management Talks. 32. vyd. Neuveden: Trauner Verlag Universität, 2024, s. 361-368. ISBN 978-3-99151-527-2.
      URL
      Název česky: ONLINE REPUTACE FIREM A ŘESENÍ DODAVATELSKÉHO ŘETĚZCE V SOUVISLOSTI S AI A ML: EMPIRICKÁ STUDIE
      Název anglicky: ONLINE REPUTATION OF AI AND ML SUPPLY CHAIN FIRMS & SOLUTIONS: AN EMPIRICAL STUDY
      RIV: Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Konečný, Michal (703 Slovensko, garant, domácí) -- Kostiuk, Yaroslava (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Corporate reputation; AI; ML; supply chain management; sentimental analysis
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 13. 9. 2024 10:33.
    2. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. ONLINE REPUTATION OF CHATBOTS THROUGH THE LENS OF POST-PANDEMIC ACCELERATED DIGITIZATION IN E-COMMERCE. Online. In Douček P., Sonntag, M., Nedomová, L. IDIMT 2024: Changes to ICT, Management, and Business Processes through AI - 32nd Interdisciplinary Information Management Talks. 32. vyd. Neuveden: Trauner Verlag Universität, 2024, s. 369-376. ISBN 978-3-99151-527-2.
      URL
      Název česky: ONLINE REPUTACE CHATBOTŮ Z POHLEDU POSTPANDEMICKÉ ZRYCHLENÉ DIGITALIZACE V ELEKTRONICKÉM OBCHODĚ.
      Název anglicky: ONLINE REPUTATION OF CHATBOTS THROUGH THE LENS OF POST-PANDEMIC ACCELERATED DIGITIZATION IN E-COMMERCE
      RIV: Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: E-commerce; accelerated digitization; artificial intelligence; supply chain; COVID-19 pandemic; online reputation management
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 13. 9. 2024 12:40.
    3. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. ONLINE REPUTATION OF CHATBOTS THROUGH THE LENS OF POST-PANDEMIC ACCELERATED DIGITIZATION IN E-COMMERCE. Online. In Douček P., Sonntag, M., Nedomová, L. IDIMT 2024: Changes to ICT, Management, and Business Processes through AI - 32nd Interdisciplinary Information Management Talks. 32. vyd. Neuveden: Trauner Verlag Universität, 2024, s. 369-376, 7 s. ISBN 978-3-99151-527-2.
      URL
      Název česky: ONLINE REPUTACE CHATBOTŮ OPTIKOU POSTPANDEMICKÉ ZRYCHLENÉ DIGITALIZACE V ELEKTRONICKÉM OBCHODĚ
      Název anglicky: ONLINE REPUTATION OF CHATBOTS THROUGH THE LENS OF POST-PANDEMIC ACCELERATED DIGITIZATION IN E-COMMERCE
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: E-commerce; accelerated digitization; artificial intelligence; supply chain; COVID-19 pandemic; online reputation management

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 13. 9. 2024 10:44.
    4. JADERNÁ, Eva a Alena SRBOVÁ. Significant communication factors for sustainable products with a focus on Czech consumers. Communication Today. Trnava, Slovensko: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2024, roč. 15, č. 1, s. 78-97. ISSN 1338-130X.
      URL
      Název česky: Významné komunikační faktory pro udržitelné výrobky se zaměřením na české spotřebitele
      Název anglicky: Significant communication factors for sustainable products with a focus on Czech consumers
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovensko.
      Jaderná, Eva (garant) -- Srbová, Alena (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: consumer behaviour; corporate social responsibility; promotion; sustainability; sustainable product

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 6. 6. 2024 10:24.

    2023

    1. DUŠEK, Radim. Building a career in marketing communication in a sustainable development era: which key competencies are required? Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vilnius, Litva: Entrepreneurship and Sustainability Center, 2023, roč. 11, č. 2, s. 10-22. ISSN 2345-0282.
      URL
      Název česky: Budování kariéry v marketingové komunikaci v éře udržitelného rozvoje: jaké klíčové kompetence jsou potřebné?
      Název anglicky: Building a career in marketing communication in a sustainable development era: which key competencies are required?
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
      Dušek, Radim (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: competency model; marketing communication; reputation; graduates

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 29. 4. 2024 10:44.
    2. SRBOVÁ, Alena a Eva JADERNÁ. Differences in sustainable nutrition behaviour of different generations of Czech consumers. Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vilnius, Litva: Entrepreneurship and Sustainability Center, 2023, roč. 11, č. 2, s. 23-36. ISSN 2345-0282.
      URL
      Název česky: Rozdíly v chování různých generací českých spotřebitelů v oblasti udržitelné výživy
      Název anglicky: Differences in sustainable nutrition behaviour of different generations of Czech consumers
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
      Srbová, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: consumer behavior; sustainable nutrition; generations; byuing behavior; consumer

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 29. 4. 2024 10:45.
    3. POLLÁK, František, Petr MARKOVIČ, Róbert VILLÁGI, Kristián KALAMEN a Michal KONEČNÝ. Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development. Online. 1. vyd. Maribor, Slovinsko: University of Maribor, University Press, 2023, s. 901-918. ISBN 978-961-286-722-5.
      angličtina. Slovinsko.
      Klíčová slova anglicky: reputation management; lowcarbon economy; sustainable development; emerging markets; Slovakia

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 28. 4. 2023 12:37.
    4. KONEČNÝ, Michal, Michal RUSCHAK a Yaroslava KOSTIUK. Online Reputation of Public Charging Stations Operators: An Empirical Study on the Czech Market. Online. In Doucek P., Sonntag M., Nedomova L. IDIMT-2023 New Challenges for ICT and Management. 31. vyd. Linz: Trauner Verlag Universitat, 2023, s. 337-345, 411 s. ISBN 978-3-99151-176-2.
      URL
      RIV/75081431:_____/23:00002590 Stať ve sborníku. angličtina. Rakousko.
      Konečný, Michal (703 Slovensko, garant, domácí) -- Ruschak, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Kostiuk, Yaroslava (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: corporate reputation; Czech Republic; low-carbon mobility; reputation management; sentimental analysis; sustainable development
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 24. 10. 2023 14:41.
    5. POLLÁK, František. Online Reputation of Selected E-Commerce Entities Through the Lens of Pandemic and Post-Pandemic Comparison. Online. In Doucek P., Sonntag M., Nedomova L. IDIMT 2023: New Challenges for ICT and Management. 31. vyd. Linz: Trauner Verlag Universitat, 2023, s. 329-336, 411 s. ISBN 978-3-99151-176-2.
      URL
      RIV/75081431:_____/23:00002591 Stať ve sborníku. angličtina. Rakousko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Accelerated digitization; COVID-19 pandemic; Digital transformation; E-commerce; Online Reputation Management; Supply chain
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 24. 10. 2023 15:04.
    6. MARKOVIČ, Peter a František POLLÁK. Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic. Online. In Sebastian Kot, Bilal Khalid, Adnan ul Haque. International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty, EEEU 2023. 3. vyd. Springer Nature, 2023, s. 917-937. ISBN 978-981-97-0995-3.
      URL
      Název česky: Pověst rodinných podniků: v kontextu globální pandemie: mateřské společnosti vs. jejich značky
      Název anglicky: Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic
      angličtina. Thajsko.
      Klíčová slova anglicky: Reputation management; Brand development; Information distribution; Family-owned business; Global pandemic
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 26. 9. 2024 08:17.
    7. CAHA, Zdeněk, Michal KONEČNÝ, Milan TALÍŘ a Michal RUSCHAK. The application of CSR in marketing communication and its potential impact on customer perceived value. Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vilnius, Litva: Entrepreneurship and Sustainability Center, 2023, roč. 10, č. 4, s. 223-244. ISSN 2345-0282.
      URL
      RIV/75081431:_____/23:00002560 Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
      Caha, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Talíř, Milan (203 Česká republika) -- Ruschak, Michal (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility (CSR); customer perceived value (CPV); marketing communication; marketing; value; reputation; performance

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 6. 11. 2023 13:04.

    2022

    1. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Jan VÁCHAL a Roman VAVREK. Analysis of E-Consumer Behavior During the COVID-19 Pandemic. Online. In Honghao Gao, Jung Yoon Kim, Walayat Hussain, Muddesar Iqbal, Yucong Duan. Intelligent Processing Practices and Tools for E-Commerce Data, Information, and Knowledge. 1. vyd. Cham, Switzerland: Springer Nature Switzerland AG, 2022, s. 95-114. Series 15427. ISBN 978-3-030-78303-7.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002437 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: E-Commerce; Data; Information and Knowledge

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 10. 11. 2022 08:38.
    2. GONDEK, Martin, Michal KONEČNÝ, Róbert VILÁGI a Bartłomiej HADASIK. Analysis of the video game industry in the Czech Republic in 2016-2020. Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE ČB, 2022, roč. 15/2022, č. 2, s. 7-16, 16 s. ISSN 1805-9112.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002473 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Gondek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: video games; video game industry; turnover; employment; technology

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 18. 1. 2023 15:57.
    3. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Customer age as a determinant of preferences for information sources: Empirical analysis of a case from Central Europe. Economics and Sociology. Szczecin, Poland: Centre of Sociological Research, 2022, roč. 15/2022, č. 2, s. 296-311. ISSN 2071-789X.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002421 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: marketing communication; customer; efficiency; competitiveness; innovation

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 20:17.
    4. KONEČNÝ, Michal, Róbert VILÁGI, Yaroslava KOSTIUK a František POLLÁK. Empirical study of Online Reputation Management of entities in the field of supply and demand chain in Slovakia. Online. In 10 th CLC 2022 - Carpathian Logistics Congress - Conference Proceedings. 1. vyd. Ostrava, Czech Republic: TANGER Ltd., 2022, s. 20-24, 312 s. ISBN 978-80-88365-08-2.
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Corporate reputation; reputation management; competitiveness; supply and demand chain management; Slovakia
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 12:48.
    5. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Challenges for Corporate Reputation—Online Reputation Management in Times of Global Pandemic. Journal of Risk and Financial Management. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 15/2022, č. 6, s. 1-18, 19 s. ISSN 1911-8074.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002423 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reputation; pandemic; COVID-19; business performance; reputational risk; market opportunities; e-commerce

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 20:19.
    6. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Roman VAVREK a Yaroslava KOSTIUK. Impact of Coronavirus Pandemic on Changes in e-Consumer Behaviour: Empirical Analysis of Slovak e-Commerce Market. EKONOMICKÝ ČASOPIS/JOURNAL OF ECONOMICS. Bratislava, Slovakia: Ekonomický ústav SAV, v.v.i. a Prognostický ústav CSPV SAV, v.v.i, 2022, roč. 70/2022, č. 4, s. 368-389. ISSN 0013-3035.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002441 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovensko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Kostiuk, Yaroslava (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: COVID-19; pandemic; e-commerce; Facebook; internet; innovation; business management

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 20:38.
    7. VILÁGI, Róbert, Michal KONEČNÝ a Michal RUSCHAK. Impact of selected financial indicators on a company's reputation. Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vilnius, Lithuania: VšĮ Entrepreneurship and Sustainability Center, 2022, roč. 2022, č. 2, s. 408-417. ISSN 2345-0282.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002486 Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
      Világi, Róbert (garant) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Ruschak, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: financial management; financial indicators; corporate reputation; board size

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 6. 2. 2023 08:36.
    8. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Internet Marketing. In František Pollák, Peter Markovič. Brand Management. London, United Kingdom: IntechOpen, 2022, s. 11-33. ISBN 978-1-80356-000-7.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002444 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-marketing; digital marketing; online environment; Internet; marketing communication

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 30. 11. 2022 12:29.
    9. KOSÍKOVÁ, Michaela, Michal KONEČNÝ, Yaroslava KOSTIUK, Robert VILÁGI a František POLLÁK. Online reputation management of a selected tourism facility. Online. In Tomas Kliestik. 22th International Scientific Conference - Globalization and Its Socio-Economic Consequences. 1st. Zilina, Slovak Republic: UNIVERSITY OF ZILINA, 2022, s. 725-735, 1624 s. ISBN 978-80-8154-332-6.
      URL
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: reputation management; covid-19; online ratings; reviews; hotel
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 7. 3. 2023 14:31.
    10. KUTOVÁ, Kateřina, Michal KONEČNÝ, Yaroslava KOSTIUK, Róbert VILÁGI a Kristián KALAMEN. Online reputation management of Four Seasons Hotel Prague. Online. In Peter Markovič, Miroslav Tóth. EKONOMIKA, FINANCIE A MANAŽMENT PODNIKU XVI. ZBORNÍK VEDECKÝCH STATÍ pri príležitosti Týždňa vedy a techniky (2022). XVI. Bratislava, Slovensko: Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022, s. 179-190. ISBN 978-80-225-4992-9.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002474 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Kutová, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Kostiuk, Yaroslava (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: tourism; online reputation management; review; reputation; hotel; Four Seasons Hotel Prague
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 23. 1. 2023 13:28.
    11. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Roman VAVREK a Michal KONEČNÝ. Return to the New Normal: Empirical Analysis of Changes in E-Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic. Behavioral Sciences. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 12/2022, č. 3, s. 1-19, 20 s. ISSN 2076-328X.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002420 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: consumer behavior; social networks; Facebook; COVID-19; social distancing

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 19:57.
    12. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ a Róbert VILÁGI. Selected views on eating habits and lifestyle changes of consumers during the COVID-19 pandemic through the optics of supply chains. In Gerhard Chroust, Petr Doucek, Václav Oškrdal. IDIMT 2022 - Digitalization of Society, Business and Management in a Pandemic: 30th Interdisciplinary Information Management Talks, 2022; Praha, 07. 09. - 09.09. 2022. 51. vyd. Linz, Austria: TRAUNER Verlag + Buchservice GmbH, 2022, s. 235-242, 479 s. ISBN 978-3-99113-758-0.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002424 Stať ve sborníku. angličtina. Rakousko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pandemic; supply chain; food delivery; e-commerce; low carbon economy; reputation
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 10. 2022 09:37.
    13. SAULĪTE, Linda, Deniss ŠČEULOVS a František POLLÁK. The Influence of Non-Product-Related Attributes on Media Brands’ Consumption. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 8/2022, č. 3, s. 1-26, 27 s. ISSN 2199-8531.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002422 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Saulīte, Linda (garant) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: media branding; news media brands; media brand attributes; consumer-based brand equity

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 20. 10. 2022 09:56.

    2021

    1. POLLÁK, František a Michal KONEČNÝ. Analysis of E-Consumer Behaviour – Selected Findings from an Analysis of Czech E-Shops and their Customers during the Global Pandemic. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. " SHS Web Conf. Volume 90, 2021: International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2020)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: e-commerce; Facebook; COVID-19; customer interactions; consumer behaviour; lockdown; pandemic
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:11.
    2. POLLÁK, František, Bozka MALINAK, Peter MARKOVIČ a Robert VILAGI. Innovations in the Management of E-Commerce Entities Operating on the Slovak Market – Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. " SHS Web Conf. Volume 90, 2021: International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2020)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: facebook; e-commerce; COVID-19; customer interactions; customer behaviour; lockdown; Slovakia; pandemic
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:42.
    3. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Sustainable Development of Corporate Reputation – Reputation analysis of the selected brands owned by the family businesses. Online. In Tomáš Kliestik. SHS Web of Conf.Volume 92, 2021: The 20th International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: reputation; brand; business succession; family business
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:26.
    4. VILAGI, Robert, Michal KONEČNÝ a František POLLÁK. Transformation of communication policy of Slovak companies. Online. In Dana Hrušovská, Mária Kmety Barteková, Monika Raková, Mária Trúchliková. " SHS Web Conf. Volume 115, 2021: 18 th International Scientific Conference Current Problems of the Corporate Sector 2021". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: innovations; communication; Internet; Slovakia; competitiveness
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:53.
Zobrazeno: 3. 10. 2024 08:28