Filtrování publikací

    2022

    1. VÍTEK, Martin a Karolína MIKULOVÁ. Marketing communication of a business subject on the consumer electronics market during covid-19 pandemic. Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE ČB, 2022, roč. 15/2022, č. 1, s. 68-81. ISSN 1805-9112.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002334 Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný). angličtina. Česká republika.
      Vítek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mikulová, Karolína (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: marketing communication; e-shop; consumer electronics market; online marketing; online marketing communication tools; Covid19

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 25. 5. 2022 08:30.

    2021

    1. FERNANDES LUZ, Fernanda Giffoni, Ladislav ROZENSKÝ, Zdeněk VRBA, Justin Michael HANSEN, Jan LÍPA, Josef DOLISTA, Martin VÍTEK a Marcus César Avezum ALVES DE CASTRO. Assessment of municipal waste management systems using performance indicators to analyze recycling capacity the case study of Corumbataí basin, São Paulo state, Brazil. Waste Forum. Praha, Česká Republika: Czech Environment Management Center, 2021, roč. 2021, č. 2, s. 61-77. ISSN 1804-0195.
      URL
      RIV/75081431:_____/21:00002199 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Fernandes Luz, Fernanda Giffoni (garant) -- Vítek, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Informal sector; Municipal waste management; Recycling; Waste indicators

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 16. 11. 2021 09:05.
Zobrazeno: 22. 12. 2024 13:04