J 2009

Vzdělání - statek soukromý nebo veřejný

OPEKAROVÁ, Ludmila, Petr MULAČ a Jiří TUČEK

Základní údaje

Originální název

Vzdělání - statek soukromý nebo veřejný

Název anglicky

Education - public goods or private goods

Autoři

OPEKAROVÁ, Ludmila (203 Česká republika, garant), Petr MULAČ (203 Česká republika) a Jiří TUČEK (203 Česká republika)

Vydání

Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, 1802-503X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/09:00000182

Klíčová slova anglicky

tertiary education - public goods - private goods - object criteria evaluation

Štítky

Změněno: 19. 4. 2010 08:46, Mgr. Lenka Bejlková

Anotace

V originále

Model terciárního vzdělávání hledá konsensus z hlediska optimálního fungování tohoto sektoru, zejména nastavením objektivních kritérií hodnocení, efektivnějším rozložení veřejných zdrojů nebo dosažením vyšší kvality respektující tržní prostředí. Komplexnějšího pohledu lze dosáhnout analýzou prostředí veřejného a soukromého sektoru.

Anglicky

The type of tertiary education have found consensus with the view of the optimal function this segment, especially adjusting objective criteria evaluation, more effective distribution of public sources or induction of higher quality which is respecting market world. From the total view , we may get with analysis public world or private segment.