J 2024

Factors determining the implementation of corporate social responsibility in the SME segment in the V4 region

ZVARÍKOVÁ, Katarina, Zdenka MUSOVÁ, Zuzana ROWLAND a Renata SKYPALOVÁ

Základní údaje

Originální název

Factors determining the implementation of corporate social responsibility in the SME segment in the V4 region

Název česky

Faktory určující implementaci společenské odpovědnosti firem v segmentu malých a středních podniků v regionu V4

Autoři

ZVARÍKOVÁ, Katarina (garant), Zdenka MUSOVÁ, Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí) a Renata SKYPALOVÁ

Vydání

Equilibrium-Quarterly Journal of Economics and Economic Policy, Polsko, INST ECONOMIC RESEARCH-POLAND, 2024, 1689-765X

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Impakt faktor

Impact factor: 5.700 v roce 2022

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

UT WoS

001402001700007

Klíčová slova česky

společenská odpovědnost podniků; malé a střední podniky; Region V4; určující faktory

Klíčová slova anglicky

corporate social responsibility; small and medium-sized enterprises; V4 region; determin-ing factors

Štítky

BPE_PPS, NZ_ONM, RIV24, SA_NE_MEV
Změněno: 4. 2. 2025 08:05, Ing. Barbora Langšádlová

Anotace

ORIG CZ

V originále

Although experts emphasise the indisputable importance and influ-ence of small and medium-sized enterprises (SMEs) in the economy, many authors highlight the need for further development of the corporate social responsibility (CSR) concept within the context of SMEs. Most empirical studies focus on the perception of CSR from the perspec- tive of customers, employees, or other stakeholders, while the perspective of entrepreneurs remains largely unexplored.

Česky

Přestože odborníci zdůrazňují nesporný význam a vliv malých a středních podniků (MSP) v ekonomice, mnozí autoři zdůrazňují potřebu dalšího rozvoje konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR) v kontextu MSP. Většina empirických studií se zaměřuje na vnímání CSR z pohledu zákazníků, zaměstnanců nebo jiných zainteresovaných stran, zatímco perspektiva podnikatelů zůstává z velké části neprozkoumaná.
Zobrazeno: 12. 2. 2025 13:16