KOLLMANN, Jaroslav, Malgorzata LEGOWIK-MALOLEPSZA a Daniel CHAMRADA. ECO-MARKETING AND THE COMPETITIVE STRATEGY OF ENTERPRISES - REVIEW OF THE RESEARCH RESULTS OF ENERGY COMPANIES. Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vilnius, Lithuania: Entrepreneurship and Sustainability Center, 2024, roč. 11, č. 4, s. 135-153. ISSN 2345-0282.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ECO-MARKETING AND THE COMPETITIVE STRATEGY OF ENTERPRISES - REVIEW OF THE RESEARCH RESULTS OF ENERGY COMPANIES
Název česky EKO-MARKETING A KONKURENČNÍ STRATEGIE PODNIKŮ - PŘEHLED VÝSLEDKŮ VÝZKUMU ENERGETICKÝCH SPOLEČNOSTÍ
Autoři KOLLMANN, Jaroslav (203 Česká republika, garant, domácí), Malgorzata LEGOWIK-MALOLEPSZA a Daniel CHAMRADA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Entrepreneurship and Sustainability Issues, Vilnius, Lithuania, Entrepreneurship and Sustainability Center, 2024, 2345-0282.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Litva
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
UT WoS 001250847500009
Klíčová slova česky ekologický marketing; konkurenční strategie; energetické společnosti; náklady společnosti
Klíčová slova anglicky eco-marketing; competitive strategies; energy companies; company's costs
Štítky PRI_a, RIV24, WOS
Změnil Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 11. 9. 2024 08:28.
Anotace
"This study examines the significant impact of eco-marketing in the energy sector when environmental sustainability is paramount. By implementing a diagnostic survey approach, we examined the feedback provided by 1025 firms pertaining to eight crucial energy sectors. The results of our research show that incorporating eco-marketing into competitive tactics is acknowledged and has a considerable and varied effect on pricing, sales, and operational expenses. These observations emphasise the dual function of eco-marketing in enhancing industrial competitiveness and promoting sustainability objectives. It provides a strategic framework for energy companies as they shift towards environmentally friendly practices."
Anotace česky
"Tato studie zkoumá významný dopad ekologického marketingu v odvětví energetiky, kde je nejdůležitější environmentální udržitelnost. Pomocí diagnostického průzkumu jsme zkoumali zpětnou vazbu poskytnutou 1025 firmami, která se týkala osmi klíčových energetických odvětví. Výsledky našeho výzkumu ukazují, že začlenění eko-marketingu do konkurenční taktiky je uznáváno a má značný a různorodý vliv na ceny, prodej a provozní náklady. Tato pozorování zdůrazňují dvojí funkci eko-marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslu a podpoře cílů udržitelnosti. Poskytují strategický rámec pro energetické společnosti při jejich přechodu na postupy šetrné k životnímu prostředí. "
VytisknoutZobrazeno: 11. 9. 2024 14:11