KOVACOVÁ, Maria, Jakub HORÁK and Gheorghe H. POPESCU. Haptic and Biometric Sensor Technologies, Deep Learning-based Image Classification Algorithms, and Movement and Behavior Tracking Tools in the Metaverse Economy. Analysis and Metaphysics. USA: Addleton Academic Publishers, vol. 21, prosinec, p. 176-192. ISSN 1584-8574. 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Haptic and Biometric Sensor Technologies, Deep Learning-based Image Classification Algorithms, and Movement and Behavior Tracking Tools in the Metaverse Economy
Name in Czech Technologie haptických a biometrických senzorů, algoritmy pro klasifikaci obrazu založené na hlubokém učení a nástroje pro sledování pohybu a chování v ekonomice metaversa.
Authors KOVACOVÁ, Maria (703 Slovakia, guarantor), Jakub HORÁK (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Gheorghe H. POPESCU (642 Romania).
Edition Analysis and Metaphysics, USA, Addleton Academic Publishers, 2022, 1584-8574.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher United States of America
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/75081431:_____/22:00002506
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech) Technologie haptických a biometrických senzorů; hluboké učení; klasifikace obrazu; sledování pohybu a chování; metaversum
Keywords in English Haptic and biometric sensor technologies; deep learning; image classification; movement and behavior tracking; metaverse
Tags FIP_s, RIV22, SCOPUS
Changed by Changed by: Barbora Kroupová, učo 25655. Changed: 17/3/2023 09:44.
Abstract
The authors of this paper aim to summarize the results of previous research suggesting that machine vision algorithms, immersive technologies, and customer personalization tools enable personalized digital shopping experiences in virtual stores.
Abstract (in Czech)
Cílem autorů tohoto článku je shrnout výsledky předchozích výzkumů, které naznačují, že strojové ovládání algoritmy vidění, imerzivní technologie a nástroje pro personalizaci zákazníků umožňují personalizované digitální nákupní zážitky ve virtuálním obchodě.
PrintDisplayed: 28/3/2024 11:56