MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Změny v marketingovém mixu současného maloobchodu. Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE, roč. 2, č. 1, s. 65-70. ISSN 1802-503X. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Změny v marketingovém mixu současného maloobchodu
Název anglicky Marketing mix changes
Autoři MULAČOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant) a Petr MULAČ (203 Česká republika).
Vydání Littera Scripta, České Budějovice, VŠTE, 2009, 1802-503X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/09:00000169
Klíčová slova česky Marketingový mix; maloobchod
Klíčová slova anglicky Marketing mix; retail
Štítky RIV10MSM
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Bejlková, učo 6172. Změněno: 19. 4. 2010 08:40.
Anotace
Tento příspěvek se zabývá změnami v nástrojích marketingového mixu maloobchodních jednotek.
Anotace anglicky
The goal of this contribution paper is to discuss changes in marketing mix instruments of retail companies.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 23:46