BELAS, Jaroslav, Beata GAVUROVA, Lenka NOVOTNÁ a Lubos SMRCKA. EXAMINATION OF DIFFERENCES IN USING MARKETING TOOLS IN THE MANAGEMENT OF SMEs IN THE VISEGRÁD GROUP COUNTRIES. Amfiteatru Economic. Bukurešť, Rumunsko: ASE, roč. 24, č. 60, s. 447-463. ISSN 1582-9146. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název EXAMINATION OF DIFFERENCES IN USING MARKETING TOOLS IN THE MANAGEMENT OF SMEs IN THE VISEGRÁD GROUP COUNTRIES
Autoři BELAS, Jaroslav (garant), Beata GAVUROVA, Lenka NOVOTNÁ (203 Česká republika, domácí) a Lubos SMRCKA.
Vydání Amfiteatru Economic, Bukurešť, Rumunsko, ASE, 2022, 1582-9146.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Rumunsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/22:00002375
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
UT WoS 000878397900015
Klíčová slova anglicky marketing mix; classic marketing tools; sustainable marketing; business strategies; business sustainability; business environment
Štítky BPE_MOP, RIV22, SCOPUS
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 20. 3. 2023 20:21.
Anotace
The main aim of the study is to examine the differences in the use of the marketing tools in the management of small and medium-sized enterprises in the Visegrád Group (V4) countries.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 12:26