KALINOVÁ, Eva, Jakub HORÁK a Eliška PEŠKOVÁ. Analysis of prices of print advertising and the effectiveness of print advertising on readers. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno, Slovensko: Faculty of Economics at J. Selye University in Komárno, roč. 10, č. 2, s. 25-46. ISSN 2644-5212. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analysis of prices of print advertising and the effectiveness of print advertising on readers
Autoři KALINOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí), Jakub HORÁK (203 Česká republika, domácí) a Eliška PEŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Acta Oeconomica Universitatis Selye, Komárno, Slovensko, Faculty of Economics at J. Selye University in Komárno, 2021, 2644-5212.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/21:00002343
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova anglicky advertising; print; prices; print effectiveness; marketing
Štítky RIV22, RLZ_PEK
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 20. 6. 2022 07:48.
Anotace
The authors aim is to analyze the prices of printed advertising in domestic printers and to find out the effectiveness of printed advertising in paper form for readers.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:30