KUKLÍK, Marek a Jiří KUČERA. Ceny reklam českých rozhlasových stanic. Journal of Valuation and Expertness. České Budějovice, Česká republika: VŠTE v Českých Budějovicích, roč. 6, č. 2, s. 15-26. ISSN 2533-6258. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ceny reklam českých rozhlasových stanic
Název anglicky The price of advertisements in Czech radio station
Autoři KUKLÍK, Marek (203 Česká republika, domácí) a Jiří KUČERA (garant).
Vydání Journal of Valuation and Expertness, České Budějovice, Česká republika, VŠTE v Českých Budějovicích, 2021, 2533-6258.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/21:00002290
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky rozhlasová stanice; reklamní spot; reklama; poslechovost; rozhlas; cena reklamy
Klíčová slova anglicky radio station; advertising spot; advertisement; weekly reach; radio; price of advertisement
Štítky BPE_NOP, RIV21
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 11. 4. 2022 13:27.
Anotace
Cílem autorů je provést komparaci českých rozhlasových stanic na základě cen jednotlivých reklamních spotů.
Anotace anglicky
The authors aim is to make a comparison of Czech radio stations based on the prices of individual commercials.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:05