MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Analýza konkurence jakou součást marketingové situační analýzy. In Konkurence - teoretické a praktické aspekty. Jihlava: VŠPJ, 2009, s. 205 - 211, 8 s. ISBN 978-80-87035-23-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza konkurence jakou součást marketingové situační analýzy
Název anglicky Competition analysis as a part of marketing situation analysis
Autoři MULAČOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant) a Petr MULAČ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Jihlava, Konkurence - teoretické a praktické aspekty, od s. 205 - 211, 8 s. 2009.
Nakladatel VŠPJ
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87035-23-8
Klíčová slova česky Mapa konkurenčních skupin; analýza konkurenčních sil; profil konkurence
Klíčová slova anglicky Competitive groups mapping; analysis of competitive forces; competitors scanning
Změnil Změnila: Ing. Věra Mulačová, Ph.D., učo 4091. Změněno: 28. 2. 2011 10:24.
Anotace
Cílem příspěvku je seznámení s teoretickými faktory konkurenčního prostředí, které ovlivňují proces strategického rozhodování. Každy podnik musí sledovat a analyzovat konkurenci v odvětví a vyhodnocovat změny svého podnikatelského prsotředí. Objasněna je metoda map konkurenčních skupin a analýzy konkurenčních sil s využitím modelu šesti sil podle Grovea.
Anotace anglicky
To discuss theoretical factors that influence the level of competition within marketing strategic decision making is the mail objective of this contributor paper. Each compeny has to monitor and analyse its particular competitive environment and assess the change occuring in the competitive environment. Methods of competitive maps and method six competitive forces of Grove are explained.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 22:47