JANOŠKOVÁ, Katarína, Pavol KRÁL, Gheorghe POPESCU, Zuzana ROWLAND a Katarína KRAMÁROVÁ. Perception of car brands with an emphasis on expected benefits and features as prerequisites for customer satisfaction. Management and Marketing. Bukurešť, Rumunsko: Editura Economica, 2021, roč. 16, č. 3, s. 300-315. ISSN 1842-0206.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Perception of car brands with an emphasis on expected benefits and features as prerequisites for customer satisfaction
Autoři JANOŠKOVÁ, Katarína (garant), Pavol KRÁL, Gheorghe POPESCU, Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí) a Katarína KRAMÁROVÁ.
Vydání Management and Marketing, Bukurešť, Rumunsko, Editura Economica, 2021, 1842-0206.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Rumunsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/21:00002216
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova anglicky brand; customer perception; brand perception; marketing research; Slovakia; Chi-Square test
Štítky BSA_MIE, RIV21, SCOPUS
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 14. 12. 2021 11:32.
Anotace
The authors aim si to analyze of the perception of ten favourite car brands by Slovak consumers with an emphasis on the quality, prestige, image and expected benefits and features.
VytisknoutZobrazeno: 11. 6. 2024 20:37