J
2021
Perception of car brands with an emphasis on expected benefits and features as prerequisites for customer satisfaction
JANOŠKOVÁ, Katarína, Pavol KRÁL, Gheorghe POPESCU, Zuzana ROWLAND, Katarína KRAMÁROVÁ et. al.
Základní údaje
Originální název
Perception of car brands with an emphasis on expected benefits and features as prerequisites for customer satisfaction
Autoři
JANOŠKOVÁ, Katarína (garant), Pavol KRÁL, Gheorghe POPESCU,
Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí) a Katarína KRAMÁROVÁ
Vydání
Management and Marketing, Bukurešť, Rumunsko, Editura Economica, 2021, 1842-0206
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/21:00002216
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova anglicky
brand; customer perception; brand perception; marketing research; Slovakia; Chi-Square test
V originále
The authors aim si to analyze of the perception of ten favourite car brands by Slovak consumers with an emphasis on the quality, prestige, image and expected benefits and features.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 21:10