Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{6121, author = {Mulačová, Věra and Opekarová, Ludmila}, address = {České Budějovice}, booktitle = {Revitalizace Orlické nádrže}, keywords = {marketing strategy; marketing analysis; target groups; communication mix instruments}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-87278-29-1}, publisher = {VŠTE}, title = {Marketingová strategie rozvoje povodí Orlické nádrže}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 6121 AU - Mulačová, Věra - Opekarová, Ludmila PY - 2009 TI - Marketingová strategie rozvoje povodí Orlické nádrže PB - VŠTE CY - České Budějovice SN - 9788087278291 KW - marketing strategy KW - marketing analysis KW - target groups KW - communication mix instruments N2 - Vodní nádrž Orlík plní vedle vodohospodářských úkolů řadu dalších funkcí, které zásadně ovlivňuji přilehlá území. Znečištění vody a z ní vyplývající odborné souvislosti mají dopad také do dalších oblastí, zejména ekonomické. Dotýkají se totiž bezprostředně obcí v mikroregionu povodí Orlické nádrže a jejich obyvatel z hledisek kvality života, podnikání, pracovních příležitostí, zájmových aktivit a příležitostí turismu a cestovního ruchu. Cílem příspěvku je metodický návrh přístupů k řešení marketingové strategie rozvoje povodí Orlické nádrže se zdůrazněním silných a slabých stránek mikroregionu a vymezením ohrožení a příležitostí včetně návrhu postupu pro tvorbu hlavních proměnných marketingového mixu. Příspěvek poskytne podněty pro zpracování konkrétních marketingových analýz, studií a projektů, vymezení cílových skupin a přístupů ke zpracování komunikačního mixu sledované oblasti. ER -
MULAČOVÁ, Věra and Ludmila OPEKAROVÁ. Marketingová strategie rozvoje povodí Orlické nádrže (Marketing strategy of Orlik Reservoir area development). In \textit{Revitalizace Orlické nádrže}. České Budějovice: VŠTE, 2009, 8 pp. ISBN~978-80-87278-29-1.
|