2009
Marketingová strategie rozvoje povodí Orlické nádrže
MULAČOVÁ, Věra a Ludmila OPEKAROVÁZákladní údaje
Originální název
Marketingová strategie rozvoje povodí Orlické nádrže
Název anglicky
Marketing strategy of Orlik Reservoir area development
Autoři
MULAČOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant) a Ludmila OPEKAROVÁ (203 Česká republika)
Vydání
České Budějovice, Revitalizace Orlické nádrže, 8 s. 2009
Nakladatel
VŠTE
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/09:00000168
ISBN
978-80-87278-29-1
Klíčová slova anglicky
marketing strategy; marketing analysis; target groups; communication mix instruments
Štítky
Změněno: 19. 4. 2010 08:39, Mgr. Lenka Bejlková
V originále
Vodní nádrž Orlík plní vedle vodohospodářských úkolů řadu dalších funkcí, které zásadně ovlivňuji přilehlá území. Znečištění vody a z ní vyplývající odborné souvislosti mají dopad také do dalších oblastí, zejména ekonomické. Dotýkají se totiž bezprostředně obcí v mikroregionu povodí Orlické nádrže a jejich obyvatel z hledisek kvality života, podnikání, pracovních příležitostí, zájmových aktivit a příležitostí turismu a cestovního ruchu. Cílem příspěvku je metodický návrh přístupů k řešení marketingové strategie rozvoje povodí Orlické nádrže se zdůrazněním silných a slabých stránek mikroregionu a vymezením ohrožení a příležitostí včetně návrhu postupu pro tvorbu hlavních proměnných marketingového mixu. Příspěvek poskytne podněty pro zpracování konkrétních marketingových analýz, studií a projektů, vymezení cílových skupin a přístupů ke zpracování komunikačního mixu sledované oblasti.
Anglicky
Orlik Reservoir provides not only hydrological task but as well a wide range of functions which effected whole reservoir area. Watter pollution and its consequenses have bad influence to other activities of the Orlik microsurroundings, they affected municipalities and quality of inhabitants level of living, but also economic activities, SME s business, job opportunities, service and hobby activities and of course utilisation of area for tourism and travel. In the contributory paper the metohodology of marketing strategy for Orlík area development is presented. The suggestion is based on the findings of the internal and external audit which draws attention to the critical subjekt strenghts and weaknesses and the opportunities and treahts facing the area Orlik Reservoir. From the analyses it will be possible to present target groups and discuss the solution of marketing mix instruments.