2021
Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?
ŽILINSKÁ, Michaela, Jaromír VRBKA a Eva KALINOVÁZákladní údaje
Originální název
Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?
Autoři
ŽILINSKÁ, Michaela (203 Česká republika, domácí), Jaromír VRBKA (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva KALINOVÁ
Vydání
Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Česká republika, Magnanimitas, 2021, 1804-7890
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/75081431:_____/21:00002133
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
UT WoS
000674964900064
Klíčová slova anglicky
customers; retail chains; benefits; loyalty; loyalty programme; loyalty cards
Změněno: 31. 8. 2021 08:16, Mgr. Nikola Petříková
Anotace
V originále
Authors aim is to evaluate the benefits of loyalty cards for sales support at three selected companies in the Czech market, especially Kaufland, Globus and Tesco, and to determine whether the implementation of the loyalty programme leads to gaining a loyal customer.