J 2021

Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?

ŽILINSKÁ, Michaela, Jaromír VRBKA a Eva KALINOVÁ

Základní údaje

Originální název

Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?

Autoři

ŽILINSKÁ, Michaela (203 Česká republika, domácí), Jaromír VRBKA (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva KALINOVÁ

Vydání

Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Česká republika, Magnanimitas, 2021, 1804-7890

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/75081431:_____/21:00002133

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

UT WoS

000674964900064

Klíčová slova anglicky

customers; retail chains; benefits; loyalty; loyalty programme; loyalty cards

Štítky

Změněno: 31. 8. 2021 08:16, Mgr. Nikola Petříková

Anotace

V originále

Authors aim is to evaluate the benefits of loyalty cards for sales support at three selected companies in the Czech market, especially Kaufland, Globus and Tesco, and to determine whether the implementation of the loyalty programme leads to gaining a loyal customer.

Přiložené soubory

Does_the_implementation_of_loyalty_programmes_lead_to_gaining_a_loyal_customer.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru