STUCHLÝ, Jaroslav, Tsolmon JAMBAL a Lenka LIŽBETINOVÁ. Customer’s View and Experience with Loyalty Programs in the South Bohemia. In J. Horák, J. Vrbka and Z. Rowland. SHS Web of Conferences - Volume 73; Innovative Economic Symposium 2019 – Potential of Eurasian Economic Union (IES2019). Volume 73. Les Ulis, Francie: EDP Sciences. s. nestránkováno, 11 s. ISBN 978-2-7598-9094-1. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Customer’s View and Experience with Loyalty Programs in the South Bohemia
Autoři STUCHLÝ, Jaroslav (203 Česká republika, garant, domácí), Tsolmon JAMBAL (496 Mongolsko, domácí) a Lenka LIŽBETINOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Volume 73. Les Ulis, Francie, SHS Web of Conferences - Volume 73; Innovative Economic Symposium 2019 – Potential of Eurasian Economic Union (IES2019), od s. nestránkováno, 11 s. 2020.
Nakladatel EDP Sciences
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Francie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/20:00002002
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-2-7598-9094-1
UT WoS 000648964700026
Klíčová slova anglicky loyalty program; customers; customer view; marketing
Štítky NE_RLZ, RIV21, WOS
Návaznosti TL01000349, projekt VaV.
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 11. 6. 2021 10:14.
Anotace
The aim of the article is to determine the attitudes of South Bohemian customers to the loyalty programs. The article is based on the partial output of research focusing on customer loyalty to loyalty programs. The research was conducted in 2018 by a questionnaire survey with 267 respondents. Respondents interviewed were customers who live in the South Bohemian Region. The results presented in the article are based on the part of the questionnaire, where the respondents answered how much they agree with the fourteen claims concerning loyalty programs. Attention is also focused on looking for dependencies of overall evaluation in relation to loyalty programs in terms of identification variables: gender, age, education and the size of the respondent's place of residence. Two-choice statistical tests and the Kruskal-Wallis test are used to determine dependencies. The statistical program R. was used to perform these tests.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 11:33