KRÁL, Pavol, Katarína JANOŠKOVÁ, George LAZAROIU a Petr ŠULEŘ. Impact of selected socio-demographic characteristics on branded product preference in consumer markets. MANAGEMENT & MARKETING-CHALLENGES FOR THE KNOWLEDGE SOCIETY. WARSAW: Sciendo, roč. 15, č. 4, s. nestránkováno, 17 s. ISSN 1842-0206. doi:10.2478/mmcks-2020-0033. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Impact of selected socio-demographic characteristics on branded product preference in consumer markets
Název česky Dopad vybraných socio-demografických charakteristik na preference značkových produktů na spotřebitelských trzích
Autoři KRÁL, Pavol (703 Slovensko, garant), Katarína JANOŠKOVÁ (703 Slovensko), George LAZAROIU (642 Rumunsko) a Petr ŠULEŘ (203 Česká republika, domácí).
Vydání MANAGEMENT & MARKETING-CHALLENGES FOR THE KNOWLEDGE SOCIETY, WARSAW, Sciendo, 2020, 1842-0206.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/20:00001946
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Doi http://dx.doi.org/10.2478/mmcks-2020-0033
UT WoS 000606389200002
Klíčová slova česky značka; preference spotřebitelů; preference značky; Pearsonův chí-kvadrát test
Klíčová slova anglicky brand; consumer attitudes; brand preference; Pearson Chi-Square
Štítky BPE_MIE, RIV20, WOS
Změnil Změnila: Ing. Barbora Langšádlová, učo 16591. Změněno: 15. 2. 2021 13:31.
Anotace
The authors aim is to identity the correlation between selected socio-demographic characteristics and preferences for branded products by Slovak consumers, using a mathematical and statistical modelling. For this purpose, a comprehensive marketing survey is carried out involving Slovak consumers of the minimum age of 16.
Anotace česky
Cílem autorů bylo identifikovat korelaci mezi vybranými socio-demografickými charakteristikami a preferencemi značkových výrobků slovenskými spotřebiteli pomocí matematického a statistického modelování. Za tímto účelem byl proveden komplexní marketingový průzkum zahrnující slovenské spotřebitele od minimálního věku 16 let.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 13:35