J
		
		2020
			
	    
Innovation of business and marketing plan of growth strategy, business success and competitive advantage in exhibition industry
	    VANÍČKOVÁ, Radka a Szczepańska WOSZCZYNA
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Innovation of business and marketing plan of growth strategy, business success and competitive advantage in exhibition industry
	 
	
		Název česky
		Inovace obchodního a marketingového plánu růstové strategie, obchodního úspěchu a konkurenční výhody ve výstavním průmyslu
	 
				Autoři
				VANÍČKOVÁ, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) a Szczepańska WOSZCZYNA (616 Polsko)
			 
			
				Vydání
				 Polish Journal of Management Studies, CZESTOCHOWA, Polsko, CZESTOCHOWA UNIVERSITY OF TECHNOLOGY, FACULTY OF MANAGEMENT, Polsko, 2020, 2081-7452
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Článek v odborném periodiku
		 
	
		
			Obor
			50200 5.2 Economics and Business
		 
	
		
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
		
		
			Kód RIV
			RIV/75081431:_____/20:00001853
		 
	
			
				Organizační jednotka
				Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			 
		
			
		
			EID Scopus
			2-s2.0-85088529383
		 
		
			Klíčová slova česky
			strategické plánování a rozhodovaní proces; obchodní a marketingový plán; produktové portfolio; marketing služeb; obchodní a marketingové inovace
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			strategic planning and decision-making; business and marketing plan; product's portfolio; marketing of services; innovation in business and marketing
		 
			
			
				
					V originále
					In today´s turbulent times, companies need to embrace new business models and paradigms of B2B marketers, learn from the mistakes of others and get inspired by new ways and innovative ideas, as innovations represent a source of a long-term profit, business success and competitive advantage. The aim of this contribution is to propose an effective business and marketing plan of the business and manufacturing holding companies Výstaviště České Budějovice in the Czech Republic with regard to the planned sales volume in quantitative and financial terms of long-term profit potential, business success and competitive advantage in the field of exhibitions in the Czech Republic. Scientific methods for obtaining information, data collection and results from the evaluation were analysis of identifying the phases of innovative marketing - selecting the area of interest of the marketing process, creating a “marketing gap” and suggesting of the way to link new ideas to original ones; method of secondary analysis of professional economic studies and written internal documents of the holding companies Výstaviště České Budějovice in the Czech Republic; formal interview in way of open questions with selected members of the management holdings Výstaviště České Budějovice in the Czech Republic and other. A specific hypothesis was proposed to verify the current change in the marketing concept that has an impact on the expansion of services portfolio, progress of an enterprise, support of production processes, and improvement of output values of economic indicators. The final output is the economic evaluation of the situation of the entrepreneurial entity the company Výstaviště České Budějovice in Czech Republic from the perspective of business and marketing strategy including case studies of two services.
				 
				
					Česky
					Podnikatelský a marketingový plán holdingu společností Výstaviště České Budějovice v České republice hodnotil současnou situaci podnikatelského subjektu za účelem vytvoření efektivního obchodního a marketingového plánu akciových společností prostřednictvím návrhů, doporučení a imperativních opatření k realizaci potenciálních změn. Cílem příspěvku je navrhnout efektivní obchodní a marketingový plán u vybraných subjektů s ohledem na plánovaný objem prodeje z kvantitativního a finančního hlediska s akcentem k dlouhodobému potenciálu profitu, obchodnímu úspěchu a konkurenční výhodě. K realizaci vědeckého přínosu byly interpretovány následující metody, např. sběr a analýza primárních a sekundárních dat aktuálně nabízených produktů a služeb včetně studia odborné literatury a shromážděných knižních zdrojů, periodik a tisku se zaměřením na strategické plánování a rozhodování a inovativní marketing. Tvorba literárního výzkumu a formulace teoretických poznatků z oblasti mezinárodních výstav, vymezení současného stavu a osvojení dané odborné tématiky včetně stanovení metod řešení a dílčích rozhodnutí o výběru cílených metod byla účelem interpretace výsledků, návrhů a doporučení pro sestavení vědeckých hypotéz. Specifickou hypotézou bylo ověřit, že současná změna marketingového konceptu má dopad na rozšíření portfolia služeb, vývojový potenciál podnikatelské činnosti holdingu společností, podporu výrobních procesů a zlepšení výstupních hodnot ekonomických ukazatelů. Konečným výstupem je ekonomické vyhodnocení situace podnikatelských subjektů společností Výstaviště České Budějovice v České republice z pohledu obchodní a marketingové strategie včetně tvorby případových studií z oblasti marketingu služeb.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 21:20