B 2020

Metody komplexního hodnocení podniku

VOCHOZKA, Marek, Vojtěch STEHEL, Jaromír VRBKA, Zuzana ROWLAND, Petr ŠULEŘ et. al.

Basic information

Original name

Metody komplexního hodnocení podniku

Name in Czech

Metody komplexního hodnocení podniku

Name (in English)

Methods of comprehensive evaluation of the company

Edition

2. aktualizované. Praha, Česká republika, 479 pp. Finanční řízení, 2020

Publisher

Grada Publishing, a. s.

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-271-1701-7

Keywords (in Czech)

hodnocení podniku; finanční analýza; bonitní a bankrotní modely; benchmarking; ekonomická přidaná hodnota; umělé neuronové sítě; oceňování podniku

Keywords in English

company evaluation; financial analysis; creditworthiness and bankruptcy models; benchmarking; economic value added; artificial neural networks; company valuation

Tags

Změněno: 8/12/2020 16:16, Kateřina Nygrýnová

Abstract

V originále

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele.

Files attached