2020
Intimate digital traces: Sociosexual attitudes and behaviors on geolocation-based dating apps
HUGHES, Ashley, Eva KICOVÁ, Erika KOVALOVÁ a Zuzana ROWLANDZákladní údaje
Originální název
Intimate digital traces: Sociosexual attitudes and behaviors on geolocation-based dating apps
Název česky
Intimní digitální stopy: Sociosexuální postoje a chování v datovacích aplikacích založených na geolokaci
Autoři
HUGHES, Ashley (840 Spojené státy, garant), Eva KICOVÁ (703 Slovensko), Erika KOVALOVÁ (703 Slovensko) a Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Journal of Research in Gender Studies, New York, USA, Addleton Academic Publishers, 2020, 2164-0262
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/75081431:_____/20:00001822
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
aplikace; přístup; chování; randění; geolokace; sociosexual
Klíčová slova anglicky
app; attitude; behavior; dating; geolocation; sociosexual
Změněno: 3. 12. 2020 09:37, Kateřina Nygrýnová
V originále
This article presents an empirical study carried out to evaluate and analyze sociosexual attitudes and behaviors on geolocation-based dating apps. Building our argument by drawing on data collected from B2B International, Kaspersky Lab, Morning Consult, Stanford University, Statista, and YouGov, the authors performed analyses and made estimates regarding the leading reasons for U.S. adults to use online dating websites or applications. Data collected from 4,400 respondents are tested against the research model by using structural equation modeling.
Česky
Tento článek představuje empirickou studii provedenou za účelem vyhodnocení a analýzy sociosexuálních postojů a chování na seznamovacích aplikacích založených na geolokaci. Na základě našeho argumentu čerpáním z údajů shromážděných od společností B2B International, Kaspersky Lab, Morning Consult, Stanford University, Statista a YouGov provedli autoři analyzovali a provedli odhady týkající se hlavních důvodů, proč dospělí v USA používají online seznamovací weby nebo aplikace. Data shromážděná od 4 400 respondentů jsou testována proti výzkumnému modelu pomocí modelování strukturálních rovnic.