J 2020

Intimate digital traces: Sociosexual attitudes and behaviors on geolocation-based dating apps

HUGHES, Ashley, Eva KICOVÁ, Erika KOVALOVÁ a Zuzana ROWLAND

Základní údaje

Originální název

Intimate digital traces: Sociosexual attitudes and behaviors on geolocation-based dating apps

Název česky

Intimní digitální stopy: Sociosexuální postoje a chování v datovacích aplikacích založených na geolokaci

Autoři

HUGHES, Ashley (840 Spojené státy, garant), Eva KICOVÁ (703 Slovensko), Erika KOVALOVÁ (703 Slovensko) a Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Journal of Research in Gender Studies, New York, USA, Addleton Academic Publishers, 2020, 2164-0262

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/75081431:_____/20:00001822

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

DOI

http://dx.doi.org/10.22381/JRGS10120204

Klíčová slova česky

aplikace; přístup; chování; randění; geolokace; sociosexual

Klíčová slova anglicky

app; attitude; behavior; dating; geolocation; sociosexual

Štítky

FIP_1, RIV20, SCOPUS
Změněno: 3. 12. 2020 09:37, Kateřina Nygrýnová

Anotace

ORIG CZ

V originále

This article presents an empirical study carried out to evaluate and analyze sociosexual attitudes and behaviors on geolocation-based dating apps. Building our argument by drawing on data collected from B2B International, Kaspersky Lab, Morning Consult, Stanford University, Statista, and YouGov, the authors performed analyses and made estimates regarding the leading reasons for U.S. adults to use online dating websites or applications. Data collected from 4,400 respondents are tested against the research model by using structural equation modeling.

Česky

Tento článek představuje empirickou studii provedenou za účelem vyhodnocení a analýzy sociosexuálních postojů a chování na seznamovacích aplikacích založených na geolokaci. Na základě našeho argumentu čerpáním z údajů shromážděných od společností B2B International, Kaspersky Lab, Morning Consult, Stanford University, Statista a YouGov provedli autoři analyzovali a provedli odhady týkající se hlavních důvodů, proč dospělí v USA používají online seznamovací weby nebo aplikace. Data shromážděná od 4 400 respondentů jsou testována proti výzkumnému modelu pomocí modelování strukturálních rovnic.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 02:22