HUGHES, Ashley, Eva KICOVÁ, Erika KOVALOVÁ a Zuzana ROWLAND. Intimate digital traces: Sociosexual attitudes and behaviors on geolocation-based dating apps. Journal of Research in Gender Studies. New York, USA: Addleton Academic Publishers, roč. 10, č. 1, s. 52-58. ISSN 2164-0262. doi:10.22381/JRGS10120204. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intimate digital traces: Sociosexual attitudes and behaviors on geolocation-based dating apps
Název česky Intimní digitální stopy: Sociosexuální postoje a chování v datovacích aplikacích založených na geolokaci
Autoři HUGHES, Ashley (840 Spojené státy, garant), Eva KICOVÁ (703 Slovensko), Erika KOVALOVÁ (703 Slovensko) a Zuzana ROWLAND (203 Česká republika, domácí).
Vydání Journal of Research in Gender Studies, New York, USA, Addleton Academic Publishers, 2020, 2164-0262.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/20:00001822
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Doi http://dx.doi.org/10.22381/JRGS10120204
Klíčová slova česky aplikace; přístup; chování; randění; geolokace; sociosexual
Klíčová slova anglicky app; attitude; behavior; dating; geolocation; sociosexual
Štítky FIP_1, RIV20, SCOPUS
Změnil Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 3. 12. 2020 09:37.
Anotace
This article presents an empirical study carried out to evaluate and analyze sociosexual attitudes and behaviors on geolocation-based dating apps. Building our argument by drawing on data collected from B2B International, Kaspersky Lab, Morning Consult, Stanford University, Statista, and YouGov, the authors performed analyses and made estimates regarding the leading reasons for U.S. adults to use online dating websites or applications. Data collected from 4,400 respondents are tested against the research model by using structural equation modeling.
Anotace česky
Tento článek představuje empirickou studii provedenou za účelem vyhodnocení a analýzy sociosexuálních postojů a chování na seznamovacích aplikacích založených na geolokaci. Na základě našeho argumentu čerpáním z údajů shromážděných od společností B2B International, Kaspersky Lab, Morning Consult, Stanford University, Statista a YouGov provedli autoři analyzovali a provedli odhady týkající se hlavních důvodů, proč dospělí v USA používají online seznamovací weby nebo aplikace. Data shromážděná od 4 400 respondentů jsou testována proti výzkumnému modelu pomocí modelování strukturálních rovnic.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:40