KMECOVÁ, Iveta. Analysis of university students' abilities in relation to time management. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. ICERI2018 Proceedings. 11th Annual International Co. Seville, Spain: IATED Academy. s. 2532-2537. ISBN 978-84-09-05948-5. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analysis of university students' abilities in relation to time management
Název česky Analýza schopností studentů vysokých škol ve vztahu k time managementu
Autoři KMECOVÁ, Iveta (703 Slovensko, garant, domácí).
Vydání 11th Annual International Co. Seville, Spain, ICERI2018 Proceedings, od s. 2532-2537, 6 s. 2018.
Nakladatel IATED Academy
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/18:00001821
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-84-09-05948-5
ISSN 2340-1095
UT WoS 000562759302090
Klíčová slova česky Time management; Vzdělání a osobní rozvoj; Plánování času; Stanovení priorit
Klíčová slova anglicky Time management; Education and personal development; Time planning; Priority setting
Štítky RIV20, TIM_a, WOS
Změnil Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 3. 12. 2020 08:44.
Anotace
The paper is based on a quantitative study using a questionnaire-based survey of respondents students of the Bachelor's degree in Business Economics from the university in south Bohemian region in Czech Republic. The survey consists of several questions in area of time management. The research method was the questionnaire method. The survey was conducted with a focus on analysis of personal and professional goals and analysis of time planning. The questions were developed by the author in the context of time-based planning and management skills, in order to gain feedback from the students of the given college on the level of clear and effective planning with time, setting priorities in the position of a manager. The subject of the survey was to find out the specific situations of the level of planning and management skills of students; the ability to establish priorities and the ability to effectively manage their time. The benefit of this contribution can be seen in the identification of factors such as decision-making, planning skills in relation to the fulfillment of the set goals and priorities in the personal and working life of second grade students with recommendations to support the further development of managerial skills; time management and planning skills. In the practical part of the contribution, based on the results of the questionnaire survey, the views and attitudes of the students towards the skills are evaluated according to the Time management method and, on the other hand, the views of the students on the level of time planning in relation to the fulfillment of the stated goals. Statistical characteristics were used to verify the research problems of the first survey.
Anotace česky
Příspěvek je založen na kvantitativní studii s využitím dotazníkového průzkumu mezi respondenty studentů bakalářského studia oboru Podniková ekonomika z univerzity v Jihočeském kraji v České republice. Průzkum se skládá z několika otázek v oblasti řízení času. Výzkumnou metodou byla dotazníková metoda. Průzkum byl proveden se zaměřením na analýzu osobních a profesních cílů a analýzu plánování času. Autor otázky vyvinul v kontextu časových plánovacích a manažerských dovedností za účelem získání zpětné vazby od studentů dané vysoké školy na úrovni jasného a efektivního plánování s časem, stanovení priorit na pozici manažera. Předmětem průzkumu bylo zjistit konkrétní situace na úrovni plánovacích a manažerských dovedností studentů; schopnost stanovit priority a schopnost efektivně řídit svůj čas. Přínos tohoto příspěvku lze spatřovat v identifikaci faktorů, jako je rozhodování, plánovací dovednosti ve vztahu k plnění stanovených cílů a priorit v osobním a pracovním životě studentů druhého stupně s doporučeními na podporu dalšího rozvoje manažerské schopnosti; dovednosti v oblasti řízení času a plánování. V praktické části příspěvku jsou na základě výsledků dotazníkového šetření hodnoceny pohledy a postoje studentů k dovednostem podle metody Time management a na druhé straně pohledy studentů na úroveň plánování času ve vztahu k naplnění stanovených cílů. Statistické charakteristiky byly použity k ověření výzkumných problémů prvního průzkumu.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:30