SVETOZAROVOVA, Nella, František POLLÁK, Zuzana KAŠČÁKOVÁ, Jarmila STRAKOVÁ and Petra PÁRTLOVÁ. Trust and faith as innovative marketing tools for providers in health care. European Journal of Science and Theology. Rumunsko: ACAD Organisation, 2020, 16/2020, No 2, p. 69-76. ISSN 1841-0464.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Trust and faith as innovative marketing tools for providers in health care
Name in Czech Důvěra a víra jako inovativní marketingové nástroje pro poskytovatele zdravotní péče
Authors SVETOZAROVOVA, Nella (703 Slovakia, guarantor), František POLLÁK (703 Slovakia, belonging to the institution), Zuzana KAŠČÁKOVÁ (703 Slovakia), Jarmila STRAKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Petra PÁRTLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition European Journal of Science and Theology, Rumunsko, ACAD Organisation, 2020, 1841-0464.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Romania
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/75081431:_____/20:00001805
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech) reputace; obchod; výkon; zdravotnictví; inovace
Keywords in English reputation; business; performance; healthcare; innovations
Tags RIV20, RZI, SCOPUS
Changed by Changed by: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Changed: 25/9/2020 09:18.
Abstract
The issue of corporate business reputation in terms of increasing the performance and competitiveness of providers operating in the health sector is one of the rapidly developing and emerging topics. The question of reputation is closely related to the issue of trust and faith, in this case not in the theological context, as it commonly associate with, but primarily in the context of business aspects. The main aim of the presented study is to verify the set of reputation determinants respectively intangible assets in relation to the concept of performance of the providers operating in the health sector.
Abstract (in Czech)
Otázka reputace podnikového podnikání z hlediska zvyšování výkonu a konkurenceschopnosti poskytovatelů působících ve zdravotnictví je jedním z rychle se rozvíjejících a objevujících se témat. Otázka reputace úzce souvisí s otázkou důvěry a víry, v tomto případě nikoli v teologickém kontextu, s nímž se běžně spojuje, ale především v kontextu obchodních aspektů. Hlavním cílem předkládané studie je ověřit soubor determinantů reputace respektive nehmotných aktiv ve vztahu k konceptu výkonnosti poskytovatelů působících ve zdravotnictví.
PrintDisplayed: 11/6/2024 05:31