ROMMER, Derek, Jana MAJEROVÁ a Veronika MACHOVÁ. Repeated COVID-19 pandemic-related media consumption: Minimizing sharing of nonsensical misinformation through health literacy and critical thinking. Linguistic and Philosophical Investigations. USA, New York: Addleton Academic Publishers, roč. 19, nečíslováno, s. 107-113. ISSN 1841-2394. doi:10.22381/LPI1920207. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Repeated COVID-19 pandemic-related media consumption: Minimizing sharing of nonsensical misinformation through health literacy and critical thinking
Název česky Opakovaná konzumace mediálních informací související s pandemií COVID-19: Minimalizace sdílení nesmyslných dezinformací prostřednictvím zdravotní gramotnosti a kritického myšlení
Autoři ROMMER, Derek (826 Velká Británie a Severní Irsko, garant), Jana MAJEROVÁ (703 Slovensko) a Veronika MACHOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Linguistic and Philosophical Investigations, USA, New York, Addleton Academic Publishers, 2020, 1841-2394.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/20:00001774
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Doi http://dx.doi.org/10.22381/LPI1920207
Klíčová slova česky COVID-19; konzumace mediálních informací; nesmyslné dezinformace; zdravotní gramotnost
Klíčová slova anglicky COVID-19; media consumption; nonsensical misinformation; health literacy
Štítky CTR_a, RIV20, SCOPUS
Změnil Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 30. 6. 2020 08:45.
Anotace
The aim of this paper is to synthesize and analyze existing evidence on repeated COVID-19 pandemic-related media consumption. Using and replicating data from Annenberg Science Knowledge/the University of Pennsylvania and the University of Illinois at Urbana-Champaign, Gallup, GlobalWebIndex, Knight Foundation, Ofcom, Pew Research Center, Reuters Institute for the Study of Journalism, and the University of Canberra, authors performed analyses and made estimates regarding attitudinal statements about COVID-19 and media coverage.
Anotace česky
Cílem této práce je syntetizovat a analyzovat existující důkazy o opakované konzumaci mediálních informací souvisejících s pandemií COVID-19. Použitím a replikací dat z Annenberg Science Knowledge / University of Pennsylvania a University of Illinois v Urbana-Champaign, Gallup, GlobalWebIndex, Knight Foundation, Ofcom, Pew Research Center, Reuters Institute for Study of Journalism a University of Canberra autoři provedli analýzy a odhady týkající se postojových prohlášení o COVID-19 a mediálním pokrytí.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:58