J
2007
Group and Cooperative Teaching as a Part of Complex Teaching Method
HRUŠKOVÁ, Lenka
Basic information
Original name
Group and Cooperative Teaching as a Part of Complex Teaching Method
Name in Czech
Skupinová a kooperativní výuka jako součást komplexní učební metody
Authors
HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Savremenyj naučnyj vestnik, Bělehrad, Rusnaučkniga, 2007, 1561-6886
Other information
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/75081431:_____/07:00000157
Keywords (in Czech)
Kooperativní učení; kooperace-spolupráce; interakce
Keywords in English
Cooperative teaching; cooperation-collaboration; interaction
V originále
Cooperative model of teaching is based not only on the principles which result from wide theoretical solutions, but it is elaborated and verified up to the level of common cooperative strategies and very specific methods and techniques founded on teachers' experience. This multilevel cooperative and group teaching theory works as a specific teaching basis using principles of cooperative structure of peer relationship at different types and levels of the schools.
In Czech
Kooperativní model výuky je založen nejen na principech, které vyplývají z širokého teoretického řešení, ale je rozpracován a ověřen až na úroveň společných strategií spolupráce a velmi specifické metody a techniky založené na učitelských zkušenostech. Tato víceúrovňová kooperativní a skupinová vyučující teorie funguje jako specifický vyučovací základ používající zásady spolupráce struktury vzájemného vztahu v různých typech a úrovních škol.
Displayed: 29/12/2024 15:00