J
2019
Smart sustainable data-driven manufacturing: Cyber-physical production systems and internet of things sensing networks
FIELDEN, Anna, Lucia MICHÁLKOVÁ, Jaromír VRBKA and Maria LYAKINA
Basic information
Original name
Smart sustainable data-driven manufacturing: Cyber-physical production systems and internet of things sensing networks
Name in Czech
Inteligentní udržitelná výroba založená na datech: Cyber-fyzikální produkční systémy a snímání sítí internetu věcí
Authors
FIELDEN, Anna (840 United States of America, guarantor), Lucia MICHÁLKOVÁ (703 Slovakia),
Jaromír VRBKA (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Maria LYAKINA (643 Russian Federation)
Edition
Journal of Self-Governance and Management Economics, New York, USA, Addleton Academic Publishers, 2019, 2377-0996
Other information
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
United States of America
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/75081431:_____/19:00001704
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
chytrý; udržitelný; datově orientovaný; výrobní; internet věcí
Keywords in English
smart; sustainable; data-driven; manufacturing; internet of things
V originále
The purpose of this study is to empirically examine smart sustainable data-driven manufacturing. Authors performed analyses and made estimates regarding development priorities in marketing and customer experience management, current development projects in marketing organizations, current development priorities in sales organizations, future workforce strategies, industries overall, and how industrial companies are getting closer to customers. The structural equation modeling technique was used to test the research model.
In Czech
Účelem této studie je empiricky prozkoumat inteligentní udržitelnou výrobu založenou na datech. Autoři provedli analýzy a provedli odhady týkající se rozvojových priorit v oblasti marketingu a řízení zákaznických zkušeností, současných rozvojových projektů v marketingových organizacích, současných rozvojových priorit v obchodních organizacích, budoucích strategií pracovních sil, průmyslových odvětví celkově a toho, jak průmyslové společnosti se přibližují k zákazníkům. K testování výzkumného modelu byla použita technika modelování strukturální rovnice.
Displayed: 19/11/2024 00:45