J 2019

Smart sustainable data-driven manufacturing: Cyber-physical production systems and internet of things sensing networks

FIELDEN, Anna, Lucia MICHÁLKOVÁ, Jaromír VRBKA a Maria LYAKINA

Základní údaje

Originální název

Smart sustainable data-driven manufacturing: Cyber-physical production systems and internet of things sensing networks

Název česky

Inteligentní udržitelná výroba založená na datech: Cyber-fyzikální produkční systémy a snímání sítí internetu věcí

Autoři

FIELDEN, Anna (840 Spojené státy, garant), Lucia MICHÁLKOVÁ (703 Slovensko), Jaromír VRBKA (203 Česká republika, domácí) a Maria LYAKINA (643 Rusko)

Vydání

Journal of Self-Governance and Management Economics, New York, USA, Addleton Academic Publishers, 2019, 2377-0996

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/75081431:_____/19:00001704

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

DOI

http://dx.doi.org/10.22381/JSME7420191

Klíčová slova česky

chytrý; udržitelný; datově orientovaný; výrobní; internet věcí

Klíčová slova anglicky

smart; sustainable; data-driven; manufacturing; internet of things

Štítky

CTR_a, RIV19, SCOPUS
Změněno: 22. 4. 2020 14:34, Ing. Anna Palokha

Anotace

ORIG CZ

V originále

The purpose of this study is to empirically examine smart sustainable data-driven manufacturing. Authors performed analyses and made estimates regarding development priorities in marketing and customer experience management, current development projects in marketing organizations, current development priorities in sales organizations, future workforce strategies, industries overall, and how industrial companies are getting closer to customers. The structural equation modeling technique was used to test the research model.

Česky

Účelem této studie je empiricky prozkoumat inteligentní udržitelnou výrobu založenou na datech. Autoři provedli analýzy a provedli odhady týkající se rozvojových priorit v oblasti marketingu a řízení zákaznických zkušeností, současných rozvojových projektů v marketingových organizacích, současných rozvojových priorit v obchodních organizacích, budoucích strategií pracovních sil, průmyslových odvětví celkově a toho, jak průmyslové společnosti se přibližují k zákazníkům. K testování výzkumného modelu byla použita technika modelování strukturální rovnice.
Zobrazeno: 31. 12. 2024 00:15